![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() WTF is "muslimism"?
![]() Citaat:
http://www.jihadwatch.org/2013/12/tu...to-muslim.html Laatst gewijzigd door Havanna : 26 december 2013 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja .... 1 pot nat !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat collectief brainwashen van kinderen is gewoon crimineel... Er is nu werkelijk niets mis met Santa Claus... En toch moet ook daar weer een heel spel rond gemaakt worden, net zoals met Sinterklaas... Waar gaat deze aardkloot naartoe... Eigenlijk verwondert het me dat we nog niet in een derde wereldoorlog verzeild zijn geraakt met al deze onverdraagzaamheid... Of staat de bom op barsten?
|
![]() |
![]() |