![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Revolutionair: praten we met honden
http://yahoo.skynet.be/nieuws/showbi...-we-met-honden mmmm , Nu nog , hoe kunnen we met vrouwen (leren) praten ?? ![]() ![]() ![]() (Ik zal maar wegduiken ivm deegrollen die zullen worden geworpen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 december 2013 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() juist ja, en Angola verbiedt de islam
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() waar gaat het over? zet een samenvatting van het thema aub als je iets opent en niet alleen een rare gevaarlijke link. Ik klik nooit op zulke rare links omdat het een boot virus kan bevatten.
rare links dus nooit klikken op forums, heel gevaarlijk want er kunnen rare hackers achter zitten die iets uittesten en zo je pc besmetten met virussen en trojaanse paarden. internet is erg gevaarlijk. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skynet nieuws website ,
wanneer je je yahoo-mail sluit , kom je automatisch op http://be.yahoo.com/?p=us , http://yahoo.skynet.be/nieuws en daar staan de recentste hoofdlinks ![]() Men heeft in Zweden blijkbaar een manier gevonden om met honden te kunnen praten ![]() Dat van die vrouwen , heb ik er zelf bij verzonnen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() we kunnen amper nog praten met mensen dus maar met honden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het apparaat waarover jouw filmpje gaat compleet overbodig om te weten wat honden denken en voelen. Je ziet dat namelijk aan hun lichaamstaal. Mensen spreken ook lichaamstaal al beseffen ze dat vaak niet. Bovendien gaat de lichaamstaal van mensen gepaard met het afscheiden van specifieke geuren. Op beide vlakken is de hond de mens veruit de baas. Een hond "ziet" de goed-of afkeuring van de mens zonder dat er een woord hoeft te worden gezegd. Een boze of vriendelijke blik volstaat. Een hond "ziet" niet alleen of iemand schrik van hem heeft, hij ruikt het ook.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je al honden tegengekomen die niet snappen wat hun baasje wil? Het zijn eerder mensen die honden, én elkaar, niet verstaan.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik plaag graag vrouwen , dus ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat je nog veel zult moeten tetteren voor je met vrouwen kunt praten. Met hen te plagen alleen kom je er niet.
Je hebt in alle geval met geen woord gereageerd op je eigen onderwerp. Dat ging namelijk niet over vrouwen maar over honden.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Ik plaatste het doelbewust in k&k
![]() 2) Ok , met dieren praten , ik praat met mijn kat , ik begrijp haar en zij mij , maar .... het zou handig zijn , mocht ik haar in mensentaal kunnen verstaan !! OK , uit een stripverhaal: http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/4kl/103.php Maar .... het moet verdomd handig zijn !!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat ook met mijn hondjes, maar zij niet met mij. Toch niet in mensentaal. Wel met lichaamstaal. En die is héél duidelijk.
Ze laten zonder woorden weten wat ze aangenaam vinden en wat niet. Ze bieden hun buikje aan van puur genot als ze gestreeld worden, maar grommen als ik hun lange haren borstel en hen daarbij pijn doe. Ik versta hen perfect wanneer ze mij laten weten dat ze buiten "moeten". En zij laten er geen twijfel over bestaan op welke snoepjes ze verzot zijn en welke ze maar zo zo vinden. Als ik om een of andere reden opspeel zie ik aan hun houding dat ze zich gestraft voelen. Trek ik mijn jas aan dat staan ze meteen klaar om mij te vergezellen. Als er bezoek komt zijn zij de eersten om iedereen enthousiast te verwelkomen. Gaan we op bezoek, dan slaan ze geen oog van me af. Zelfs naar het toilet volgen ze me als ze de kans hebben. Ofwel leggen ze zich ongerust achter de deur neer tot ik terugkom. Het zijn allebei verwaarloosde en achtergelaten beestjes, vandaar de angst om in de steek te worden gelaten. Ik hoef hen niet aan de riem te doen. Ze houden me in de gaten en wijken nooit meer dan een paar passen van mijn zijde. Maar als ik me beroerd voel tomen ze zonder meer hun enthousiasme in, kijken ze me vragend aan en komen ze stilletjes bij mij liggen. Honden zijn onvoorwaardelijk eerlijk en trouw. Je hoeft niet te raden naar wat ze denken en voelen. Dat ligt er vingerdik bovenop. Geef toe dat mensen, ondanks het gebrek aan een mensentaal bij hondjes, veel van hen kunnen leren.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woorden zijn maar één communicatiemiddel. Blikken, houdingen, gebaren, en de intenties die eruit 'spreken' worden eveneens door mens en dier opgevangen en geïnterpreteerd. Tenminste als de wil om te begrijpen en de nodige aandacht ervoor aanwezig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kat laat duidelijk merken wanneer ze honger heeft of wil spelen
![]() Citaat:
Tijdje geleden een zeer diepzinnig gesprek gehad met een vriendin , en ja , we begrijpen mekaar nu goed , en 't is leuk dat we gewoon vrienden zijn ![]() Elke vrouw is anders !! Hoe spreek je met dieren ?? En wat leer je daaruit ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben stilletjes aan een hondenfluisteraar.
Echt waar..ik luister en probeer te begrijpen wat ze willen zeggen en dikwijls weet ik het. En ze proberen echt u van alles te zeggen. Wanneer ze honger hebben. Wanneer ze dorst hebben en ook echt wel vers water willen in die vieze drinkbak. Wanneer ze hun behoefte willen doen/moeten doen. Wanneer ze een knuffel willen. Wanneer ze willen gaan wandelen. Ze zeggen het u allemaal, je moet er naar luisteren. Ja veel meer dan dat wil een hond nu ook weer niet zunne.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 januari 2014 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Wat wil een hond zeggen als ie tegen je been op rijdt ?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Neem me mee naar de teven"
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Knuppel, mooi verhaal, ik herken mijzelf in het gedrag van jou hondjes, deze zin he: 'Het zijn allebei verwaarloosde en achtergelaten beestjes, vandaar de angst om in de steek te worden gelaten. ' Zelf was ik vroeger totaal vereenzaamd en vervreemd na jarenlange eenzaamheid en isolement, vol depressies, en ik leed aan verlatingsangst. Jarenlang en tot nu toe. Hierom ben ik nu wel blij dat mijn hindoe kat, Wieroe altijd bij mij thuis is en elke dag komt knuffelen met mij of mij zo lief en sensueel aankijkt. Wieroe kijkt altijd met veel belangstelling naar mij en als ik een woede aanval heb of depressief ben dan springt hij op mij om mij aandacht te geven en dan koel ik af, hij komt dan echt kijken naar mij met zo een bezorgd gezicht en soms ben ik suicidaal. Nu ben ik lid van de partij van de dieren, en marianne thieme is de voorzitter. Ik vind echt dat het Delta huwelijk gelegaliseerd moet worden, het huwelijk tussen mensen en dieren, incl seksuele handelingen die automatisch gelegaliseerd worden hierbij. Sommige dieren vinden seks of intiem zijn met mensen wel degelijk leuk en lijden er niet bij. Het is anders dan misbruik van dieren denk ik, bv het masturberen van een hondelul door een klein meisje die zo seksueel kontakt heeft met een mannetje en zo leert hoe ze met een penis moet omgaan. Ik heb dit zelf gezien vroeger in suriname hoe meisjes zo leren wat seks is en hoe een penis eruit ziet of werkt. Trouwen met honden en katten moet mogelijk zijn, in islam kan je zelfs met geiten legaal seksen, kamelen ook, koeien, schapen enz. Dus islam is progressiever denk ik en staat meer open voor vrije seksuele ontplooiing als man. In islamitische geschriften staat zelfs dat een vrouw binnen een islamitisch huwelijk wel degelijk ongeremd mag genieten als Moslimhoertje in het bed van haar Moslim MAN en Heerser over haar hoeren lichaam, alleen moet zo een meisje haar hoerige aspecten en gevoelens niet tonen in het openbaar, op straat of als er een vreemde man in de buurt is. IK ga meer lezen over islam komende maanden en proberen meer te praten met moslimmeiden. Principieel vind ik islam gewoon super natuurlijk en wel erg primitief en simpel, maar de massa is nou eenmaal zo. Honden zijn empathiser dan katten maar een kat geeft je meer geestelijke rust en een kat kan je meer leren of geestelijk beter ondersteunen als je ouder wordt. Katten zijn wijzer en ze kijken erg wijs en geleerd naar je, van met een blik: 'zie je wel, ik weet toch alles, en jij mensaap je bent een mislukt intelligent dier met te grote pik.' dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |