![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees gewoon eens een bericht van ouwe knar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al moet ik zeggen, dat er heel vaak een verband is ...
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn er op dit forum veel die Nederlands een taalfout vinden. (of een foute taal...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom er staat haast geen woord foutloos in. En wat er bedoeld wordt met "n spoor of loc voor n spoor onzien bieden word verwijderd" mag Joost weten. Marktplaats is een Nederlandse site. Ik kan niet geloven dat een Nederlander zo 'n belabberd Nederlands schrijft. De schrijver van deze advertentie kan bijna niet anders dan een allochtoon of een debiel zijn.
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil jij de inhoud even beoordelen van dit gedeelte van de advertentie? Ik bedoel, weet jij wat hiermee bedoeld wordt? zeer mooie en zware stoom loc met tender van fleischmann rijd en schakeld perfect doe een goed bod naar waardein ruil mogelijk ga naar digtale n spoor of loc voor n spoor onzien bieden word verwijderd
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 januari 2014 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeer mooie en zware stoom loc met tender van fleischmann rijd en schakeld perfect doe een goed bod naar waardein ruil mogelijk ga naar digtale n spoor of loc voor n spoor onzien bieden word verwijderd Zeer mooie zware stoomloc met tender van Fleischmann. Rijdt en schakelt goed. Doe een goed bod naar waarde. Inruil mogelijk. Stap over op N-spoor digitaal, dus inruil N-loc mogelijk. Onzinbiedingen worden verwijderd. Noot! Dit is overigens een Fleichsmann gelijkstroomloc die duidelijk zwaar beschadigd is. Alleen wisselstroomlocs van Märklin hebben een ingebouwde relais die schakelt als men van rijrichting wil veranderen. Bij gelijkstroom is het ompolen van de spanning voldoende. Niet alleen qua Nederlandse taal, maar ook technisch zeer krom beschreven. Is zeker geen allochtoon, maar iemand met een zeer lage opleiding.
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() U kent hem/haar ?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het eerste leerjaar leer je al dat een nieuwe zin met een hoofdletter begint, en dat er aan het eind van een zin een punt staat. Er is dus sprake van heel wat anders dan alleen maar van "een zeer lage opleiding".
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke toestand schrijven sommige ook hun advertenties? Licht beschonken? Totaal murw?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lage opleiding, desinteresse, aderverkalking, drugs of drank ? Er is een boekje verschenen met verzamelde advertenties, soms echt hilarisch of juist droevig. Er zijn er ook bij die een prima advertentie kunnen opstellen, met weinig tot geen taalvoutjes. http://link.marktplaats.nl/760163982
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 1 januari 2014 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kinderen gingen pas naar school als ze schoolplichtig waren en spraken enkel Turks. Ze geraakten meteen achterop door hun taalachterstand, waardoor ze niet gemotiveerd waren om te leren. Tegen dat ze op school voldoende Nederlands onder de knie hadden waren ze spraakkundig zo ver achterop geraakt dat elke moeite om bij te benen hen teveel was. Ook thuis werd de kinderen niet achter de vodden gezeten om hun lessen te leren of huiswerk te maken. De ouders lieten hun kinderen hele dagen naar oeverloos geweld op tv kijken, met krijsende en/of heupwiegende vrouwen. En als de kinderen niet "braaf" of te lastig waren werden ze de straat op gestuurd. Papa werd door de BOB uit de drugswereld "gered" omdat mama voor informant speelde. Papa werd bij Ford Genk aan een baantje geholpen maar liet zich al na enkele jaartjes een gouden handdruk geven, waarna hij een hoerenkot met Poolse prostituees begon. Je hoeft geen drie keer te raden zeker wat er van zijn vier zonen, waarvan er niet één een diploma behaalde, geworden is? Nochtans waren die jongens alle vier in België geboren, en hadden ze precies dezelfde kansen als elk ander kind. Zoals ik al zei, de schrijver van de advertentie waar deze draad over gaat is een allochtoon of een debiel.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je komt dergelijke teksten heel vaak tegen in 2hands ads.
Dat zijn niet alleen allochtonen, de algemene jeugd is zo tegenwoordig.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' klopt helaas !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zoek ook wel eens in advertenties, maar dan op Kapaza of Tweedehands.be. Je komt daar ook wel eens belabberd Nederlands tegen maar zo erg als in de hierboven genoemde advertentie ben ik er nog geen tegengekomen. Ik heb enkele jaren geleden een Schildpad-Boulle klok gekocht van een Nederlandse antiquair uit Lommel. Het Nederlands van zijn advertentie was perfect.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is gewoon erg en veel te regelmatig om nog normaal te zijn.
![]() |