![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Internet schuldig aan stijgend aantal scheidingen
Internet blijkt vaak de boosdoener bij scheidingen. Volgens experts is het met de nieuwe technologie, en vooral het bestaan van chatruimtes en ontmoetingssites, veel gemakkelijker om een affaire te beginnen. In Engeland stijgt het aantal scheidingen gestaag. In 2003 is met 153.490 scheidingen het hoogste aantal sinds zeven jaar vastgesteld, een stijging van bijna vier procent tegenover het jaar 2002. Experts wijzen met een beschuldigende vinger naar het stijgende aantal ontmoetingssites, chatruimtes en datingpagina’s. Die zorgen ervoor dat mensen gemakkelijker met een oude vlam of met nieuwe personen in contact kunnen komen. Overspel plegen via internet is ook gemakkelijker. “Internet is in elk geval een van de vele redenen voor het stijgende aantal scheidingen,” zegt Christine Northam, van een dienst voor relatieadvies. “Onze eerste relaties laten vaak diepe indrukken na, en websites zoals Friends Reunited maken het gemakkelijk om terug contact op te nemen met je oude vlam.” __________________________________________________ ____ ik ben zo ook met mn ex-lief in contact en das wel romantisch soms komt ze nog es af en dan hebben we meestal tamelijk hevige seks (zij vanboven), voor mij geen probleem want ik ben vrijgezel, zij heeft wel een vriend maja zo altijd met dezelfde das ook maar saai hé, wat denken jullie? Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 september 2004 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() zeg Mitgard, inderdaad is het de bedoeling van copy/paste berichten dat je die van commentaar voorziet. Maar om nu te weten dat jij onder je exvriendin ligt terwijl zij ligt vreemd te gaan... ik weet niet of de moderatoren dat nu precies bedoelen
![]() Anyway, volgens mij is het eerder zo dat de mens steeds meer gericht is op eigen ontwikkeling eerst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik ook een echtscheiding overgehouden aan het internet, en kan ik dit artikel beamen. Sindsdien kom ik niet meer op de chatkanalen, want daar schuilt de grootste verleiding. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nikske condoom, we kennen mekaar zenne. en trouwens ze kan ook uitstekend pijpen zalig als ze haar volle lippen rond mijn matrak sluit, zo zacht en warm en wat een zuigkracht mo jongen toch die kan heur mondholte nogal eens vacuüm trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Bewijs het, Mitgard
|
![]() |
![]() |
![]() |