![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() En durf ook eens over uzelf praten:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik ben gene goede voor de politiek.
Ik zie er niet zo knap uit en ik probeer de dingen bij naam te noemen en te beschrijven zoals ze zijn. IK heb ook een probleem om de mensen iets van alles te beloven zonder zelf te geloven in de haalbaarheid. Zo goed ?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ideaal.
Zo moeilijk was dat niet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
http://images.google.be/images?q=taf...=Google+zoeken Ik hou van antwerpen , mijn geboorte plaats, een de schelde oever waar mijn vader daar mij naartoe brengt in mijn kinder jaren, nou dat is éénmaal een feit dat we hier zijn!! we moeten daar gebruik van maken door iets goeds te doen !
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wil je niet integreren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog wat meer aan jezelf en wat minder aan Allah denken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Kijk naar jezelf:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als hij niet WOU integreren, doruske, dan sprak hij doodgewoon GEEN Nederlands. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Het kan best zijn dat die jongeman uit Antwerpen gewoon laag opgeleid is. Dat wil niet zeggen dat je hem moet kleineren of zijn mening niet moet respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Zolang de Vlaming maar kan vitten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen zou zich beter schamen. Die road trip van Eva Pauwels, voor de moment een fake lesbo zodat ze haar gasrekening met het geld van de story kan betalen en Joyce Vanimmen, één of ander plat dom blondje dat model wil worden, heeft zijn sporen nagelaten. Wat een horror.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk makkelijker om de ander te bekritiseren hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ben VB'er en dus(volgens Skill en c°) zal ik dan ook wel zijn:
fascist, racist, verzuurde, dommerik, soapkijker,skinhead, neonazi, enz... Ik ben ook getrouwd met een negerin, dus, ...hmmmm, klopt er blijkbaar iets niet. Ik sla nogal regelmatig een babbel met de Marokkaan van de telefoonwinkel en het cybercafé waar ik regelmatig kom(en nu ben), dus....hmmmm, er klopt blijkbaar steeds minder van de hoger vermelde vooroordelen. Ik haat soaps. ik haat neonazi's. ik haat fascisme, van waar het ook komt. Fascisme komt voor in alle geledingen van de samenleving en de politiek, niet alleen in het VB. Iedereen die mij kent zegt mij dat ik niet dom ben, zelfs op dat gebied vrij goed scoor. Ik heb weliswaar kort haar, maar ... Enfin, zo zie je maar dat er van het gelul van Skill en zijn maats over de VB'ers niet veel lijkt te kloppen, niet? Toch?Hmmm...? Wat jij, Skill, my boy...8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik?
Ik heb Spaans/Kroatische/Nederlandse roots, ook al staat er Belg op m'n paspoort. Ik ben hier gemaakt en geboren du... Die Spaanse roots reiken zelfs tot, inderdaad, Marokko. Woonde vroeger in de Waterschei, nu in Genk centrum met vrouwke. Ik verzamel hier wat cash om binnenkort terug naar Kroatië te keren. Geen politieke partij staat me aan, zeker niet als ze maar al te graag over anderen lullen en zichzelf niet onder de loep nemen. Vandaar mijn posts dus en mijn avatar hier. Ik zou niet weten hoeveel nationaliteiten ik ken, maakt me niet zoveel uit, ik ken liever de mens achter de nationaliteit. ![]() Ik heb al vroeg leren leven zonder ouders, het lot slaat soms toe hé... Onder andere daardoor stoort het mij inderdaad als ik hoor waar sommigen zich druk over maken. Ik heb wel leren relativeren. Uiteindelijk zal iedereen het zelf moeten doen... Ik kon vroeger aardig graffiti spuiten, al is dat al een tijd geleden. Ik heb niet altijd binnen de lijntjes gelopen, maar zonder personen daarbij te raken. Een heilig boontje ben ik niet, zeker geen schijnheilig. Nu ben ik braaf hoor, maar blijf rechtuit mijn gedacht zeggen. Ik heb goed gestudeerd en al een tijdje een goedbetaalde job, eind goed al goed zeker? dit is echter pas een begin... ![]() Ik heb trouwens geen probleem met jou als persoon, ook al zijn er anderen hier die ik niet kan rieken. Ik scheer je niet over dezelfde kam, al heb ik dan kritiek op je partij. oh ja, en ik rijm nog steeds. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben Vlaming en dat is puur toeval en daar ben ik vet mee. Ik heb dan ook om mijn horizon te verbreden na mijn secundair eerst een jaar lang de wereld rondgetrokken en hier en daar wat jobkes gedaan om mijn reis te bekostigen (ik denk da'k het stadsplan van Sydney nog ken. Plezant pizza's bezorgen in een stad waar je nog maar 5 dagen bent). Veel gezien en veel meegemaakt maar ook een ervaring om nooit te vergeten. Minpunt, hier terugkomen en dan moeten gaan studeren, zware dobber om terug 'en rodage' te komen maar ben uiteindelijk toch redelijk geslaagd.
Maar dus in tegenstelling tot veel ander wauwelaars weet ik tenminste waarover ik spreek bij integratie, ik heb ook de andere kant meegemaakt; zij het dan kortstondig.
![]() |
#20 | |||||
|
![]() Citaat:
Ciao.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 juni 2005 om 22:52. |
|||||
![]() |
![]() |