![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is Julie? Dief pakt geleidehond af van blinde
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-blinde.dhtml Wie dit grappig vindt: Ik weet een hele leuke straf voor die fucking stinkende strontdiareeklootzak: Een volledige blinddoek over zijn scheve rotte stinkstrontsmoel en zonder enig hulpmiddel ergens afzetten en de weg laten terugzoeken !! Wel bewaking in zijn buurt om te zien of die niet valsspeelt !! En verder ook 5 jaar geblinddoekt zijn leven laten leiden & lijden , we zullen dan wel eens zien of die klote zeikschijtpummel nog zal lachen !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2 jaar bak is niet moeite , bovenstaande wel als straf !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.bild.de/regional/hamburg/...3838.bild.html
Ze hebben de hond terug en de dief/ontvoerder (een 58 jarige man) opgepakt !! Gelukkig !! Wat bezielt zo'n ziekelijke diareespauwsel zoiets te doen ?? Ik ben benieuwd welke straf ze die persoon gaan geven !?!?
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben ook benieuwd cookie! dat is echt wel kras van dat te doen!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() fucking stinkende strontdiareeklootzak
scheve rotte stinkstrontsmoel klote zeikschijtpummel ziekelijke diareespauwsel |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als jij goed oplet zie je dat die excerpten ook in het origineel bericht van mede-forumlid Cookie Monster voorkomen. Ik wou even de essentie van het bericht nog eens belichten door de sleuteltermen op een beknopte, telegraafsgewijze manier op te sommen om zo de algemene emotionele (niet feitelijke, daarvoor hebben wij de reeds geciteerde bronnen) consensus dezer draad in een enigzins vereenvoudigde maar toch over de algemene lijn waarheidsgetrouwe vorm weer te geven. Op geen enkele manier was dit bedoeld als een sneer, persiflage of een van de andere stijlfiguren met als hoofd- of bij-ondertoon het belachelijk maken van de oorspronkelijke auteur ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon tof dat die persoon z'n hond gezond en wel terug heeft
![]() Ik laat die maar z'n gang gaan , ik maak me er niet druk in !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 januari 2014 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Demper het is niet nodig telkens een nieuw account aan te maken. Zielig ventje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou die kerel niet verplicht moeten worden om iedere andere week "blindengeleidenhond" te spelen voor het slachtoffer,bijvoorbeeld voor de lange uitstapjes naar .....euhm....de Zoo ,of een Museum voor Schone Kunsten...enfin alles wat opvoedkundig verantwoord kan zijn voor een hond die weer mens moet worden.
In het begin zal het wat moeilijk zijn voor handen,knieen en rug. Maar water is gezond en naar het schijnt is het moderne hondenvoer lekker en gevarieerd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woef woef zegt:
![]()
![]() |
![]() |