![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In onze maatschappij worden geinterneerde zwakzinnigen,mongolen of autisten verhinderd kinderen te maken. Homokoppels worden eveneens verhinderd het
ouderschap aan te gaan via adoptie,beide maatregelen vanuit etisch standpunt. Goed en wel,maar waarom mogen mensen die in het verleden bij herhaling werden veroordeeld voor kindermishandeling wél nadien nog kinderen verwekken of baren zonder dat ze daarvoor gestraft worden? Ik pleit ervoor dergelijke onwaardige ouders (die er soms enkel maar op uit zijn meer kindergeld ten bate van zichzelf binnen te rijven en terwijl hun kinderen te laten creperen) op te nemen in een register. Van zodra ze een nieuw kind ter wereld brengen: -word hen dat afgenomen en preventief geplaatst in een degelijke instelling of adoptiegezin. -moeten zij een zware boete betalen of,bij wanbetaling daarvan,een gepaste gevangenisstraf ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge dat probleem hebt opgelost, waar haalde dan nog uw gelijk uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |