![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ergens tegen zijn is cool !! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
kust allemoal oowe nol |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
ik doe wa' ik wil |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Ik lust nog wel een broodje mexicano |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck Bieber
Fuck One Direction Fuck TV Fuck Radio Fuck satelliet Fuck de SP Fuck Vlaams Belang Fuck Groen Fuck PVDA+ Fuck metal Fuck Disco Fuck R'n B Fuck Reaggae Fuck techno Fuck my wife Fuck religion Fuck religionleaders Fuck religionbooks Fuck vegetariers Fuck nerds Fuck Hippies Fuck carnivoren Fuck Babe Fuck MTV Fuck VB Fuck dit .... fuck dat Lekker stoer of toch logisch (en) ok met reden of zomaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen deze poll want de optie "meer bier en tetten" staat er niet bij...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter vervanging is een broodje mexicano zeer gepast
![]() Fuck curryworsten Fuck frieten Fuck mosselen Fuck pruimen Fuck hangtetten Fuck tentsletten Fuck mijne muur Fuck mijn brievenbus Fuck The Spice Girls Fuck Internet Fuck enz ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2013 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fuck spruitjes Fuck bloemkool Fuck hangbuik-venten Fuck macho's Fuck Paola Fuck Den Filip.... Best wel leuk draadje! Tof! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet je anders met een gleuf?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 april 2013 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kutverdomme , fuck t'e'm allemoal
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2013 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zo'n lelijke woorden toch
![]() F... lelijke woorden ![]()
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen 'tegen tegen'
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euh , euhm .... euh .... euhm .... nope ![]() Wel Den Bieber & O.D. !!!! Citaat:
Fuck Tegen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2013 om 22:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, in verlegenheid zei je toch?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen zagers zoals jullie.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt dan natuurlijk ook weer tegen "tegen de muur" zijn...
![]() |
![]() |
![]() |