![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eerdere vergelijkingen van de IPCC-AGW-scientologisten met NAZI-SS-officieren zijn niet uit de lucht gegrepen.
Een op 13/02/14 geplande presentatie te Louvain-La-Neuve van het boek "15 vérités qui dérangent" van AGW-scepticus Prof dr Istvan Marko (ULB) dient gecancelled te worden « suite �* l’ampleur de la polémique qui empêche de l’organiser sereinement » . Ik verwacht binnenkort nog de boekverbranding zelf. Ik zal bij monde van een volksvertegenwoordiger in het parlement de vraag laten stellen wanneer de AGW-kristalnacht mag verwacht worden. ![]() La Libre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En het is dus niet de eerste maal : Klimaat-inquisitie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2014 om 13:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die meeting is niet afgelast door Van Yp. SEII was niet zo blij dat Masson een meeting organiseerde in hun naam, zonder dat SEII hiervan op de hoogte was.
Overigens ontvangt Singer -i.t.t. wat hij schrijft- wel degelijk geld van de fossiele brandstoffenindustrie. Labohm op zijn beurt weet dat Singer van die potjes snoept. Wel enigszins geinig dat Labohm in persoonlijk mailverkeer met me het over bedragen had die Singer heeft ontvangen. Maar op De Dagelijkse Standaard drie maanden later schreef dat Singer nooit geld heeft ontvangen. Toen ik Labohm aan onze mailcommunicatie herinnerde werden mijn berichten prompt gewist, had ik een permban aan mijn been, en kreeg iedereen op DDS het verbod mijn blog zelfs nog maar te vermelden ![]() #PotjesToedekken Kortom: Niet zomaar alles overschrijven wat je op't tinternet tegenkomt... Laatst gewijzigd door Jedd : 11 februari 2014 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 11 februari 2014 om 08:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() JP van Yperzele bij het Egmont-instituut
25 Febr. 2014: Climate change. What the most recent IPCC Report says -Conference with Professor Jean Pascal van Ypersele, -location: Brussels, -organisation: Egmont Institute, APNU - The United Nations Association in Belgium, with the support of UNRIC – the United Nations Regional Information Centre. Opmerking van de organiserende gilde : Das en jas verplicht. De schoenen dienen geblonken maar niét om ermee te gooien ! |
![]() |
![]() |