![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Studente verstopt 20.000 euro voor Syriëstrijder in slipje
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-slipje.dhtml 16500£ , In haar slipje , ze zijn dus niet vies van geld !! Gelukkig is ze , + haar kompane , net op tijd tegengehouden !! Ze wordt verdacht van geld te willen smokkelen naar een Syriëstrijder !! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is dus het niveau van onze reguliere media (let op de foto):
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-slipje.dhtml Ik stoorde me eergisteren ook bijzonder aan volgende: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...douchten.dhtml Citaat genomen uit het artikel in bovenstaande doorverwijzing (HLN): Het dolverliefde stel (let opnieuw op de foto bij het artikel van HLN) trok zich 's avonds terug op de bovenste verdieping van het appartement. Zijn ouders bleven beneden, waardoor het koppeltje vrij spel had. Om 1 uur 's nachts besloten ze samen stiekem te douchen. WTF? ? ? Voor zulke berichtgeving heb ik geen woorden om deze te beschrijven... Eigenaardig hoe HLN er in slaagt gruwelijke toestanden in verband te zetten met bepaalde vorm van iets dat uiteindelijk erotisch of romantisch(?) 'geladen' zou moeten overkomen. ![]() Ach, het zal enkel een kwestie van smaak zijn... Laatst gewijzigd door zonbron : 29 januari 2014 om 11:14. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat dat koppeltje is gestikt !!
![]() Maar ivm met verdachte van geldsmokkel , goed dat ze nog zijn/is gesnapt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HLN & HN zijn vóór alles belust op sensatie: dat verhoogt de verkoopcijfers. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ze ging op reis naar haar vriendje die ze blij wilde maken met wat ze in haar onderbroekje heeft.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Letterlijk & figuurlijk
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan baar (fiat) geld (vooral bankbiljetten) hangen steeds meerdere reukjes, de muntstukken scoren op het gebied van actieve sporen van biologische verontreiniging in elk geval ook niet slecht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Contaminated_currency Additionally, paper money in other parts of the world show a similar drug contamination, and studies indicate that they might even serve as a vector of disease, though researchers disagree over how easily diseases are transmitted this way. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 februari 2014 om 01:06. |
![]() |