![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraag die regelmatig terugkomt. Dus nu even for the record:
VREEMDELINGEN : Citaat:
Dit gaat dus over VREEMDELINGEN. Mensen die géén Belgische nationaliteit hebben. Als we dan ook nog eens de cijfers van de "belgen" met dubbele nationaliteit zouden mogen inzien, zou het nog verhelderender kunnen worden. De volledige gevangenispopulatie is zo'n 10.000 mensen dacht ik? Waarvan dus meer dan de helft vreemdelingen, en bij de "belgen" mogen we meer dan waarschijnlijk ook nog eens de helft met dubbele nationaliteit rekenen. Tel uit je winst.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En toch vind ik de kogel een veel goedkoper alternatief dan dat die 5000 mestkevers op belastingsgeld blijven teren zonder dat er ook maar een moer verandert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kogel is nogal verspillend. Een koord is herbruikbaar. Maar helaas nogal onherroepelijk indien later blijkt dat er een foutje gebeurd is.
Neen, levenslang op bonenpap en kouwe slappe muntthee in een grote betonnen hangaar. Als minder saai alternatief vrijwillig orgaandonor worden
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Doodstraf blijkt net meer te kosten omdat de dader alles doet om het uit te stellen, ook als afschrikking werkt het niet, eerder integendeel. Iemand die een misdaad heeft begaan waar de doodstraf op staat heeft vanaf dan geen grenzen meer want hij zit toch al in de hoogste categorie. Doodstraf werkt dus niet in een westers kader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gebeurt steeds meer, hoor. Bedankt Annemie en Maggie.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer informatie die gewoonlijk wordt verzwegen. Zou dit een verkiezingsstunt kunnen zijn?
http://www.vandaag.be/binnenland/144...tenlander.html Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 januari 2014 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Omdat 70 procent van de geïdentificeerde bendeleden een buitenlander is, kan men stellen dat 35 procent, of ruim een derde, van alle inbraken door een buitenlander gepleegd wordt" Dan zou 70% van alle inbraken door buitenlanders moeten gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
LET OP : 35% van de totale inbraken gebeuren dus door VREEMDELINGEN BLIJFT : 65% gepleegd door "belgen" als men dan ziet dat de verhouding in de gevangenispopulatie zo'n 75% allochtone belgen herbergt, zou men kunnen veronderstellen dat mogelijkerwijze (doe ik het goed Yussuf?) 75% van die 65% nog eens door belgische allochtonen worden gepleegd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Elke gevangen, met levenslang, dient elk van zijn/haar organen te laten registreren. Wanneer het nodig is, dan dient die gevangen zonder enige tegenspraak het orgaan af te staan. Is het een nier, ... geluk gehad. Is het een hart, pech gehad.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in 2012 12000 en in de eerste helft van 2013 al zo'n 7000 (op vijf jaar 48000) criminelen kochten hun strafklacht af (voor een gemiddeld bedrag van 150€) meestal gaat het om 'kleine' misdrijven (winkeldiefstallen en ... woninginbraken) het is in belgie toegelaten om voor misdrijven waar tot 5 jaar gevangenisstraf op staat, een schikking te treffen. Laatst gewijzigd door Anna List : 24 januari 2014 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 januari 2014 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet de PS (onkelinx) die beweerden dat bijbouwen van gevangenissen voor niks nodig was?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet de PS (onkelinx) die beweerden dat bijbouwen van gevangenissen voor niks nodig was?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ik toch naar het buitenland trek wanneer ik mijn studies heb afgemaakt. Sorry hoor, maar ik voel mij hier niet langer menswaardig behandeld. Als geld het enige is dat telt, dan geef ik het mijne liever uit in een land dat nog niet zo corrupt is.
Geen wonder dat de autochtone jeugd hier wegtrekt. Hadden ze al veel eerder moeten doen. Belgie is een verloren zaak. |
![]() |
![]() |