Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2004, 09:56   #1
Surferboy
Banneling

Standaard Jurgen Verstrepen werft onderzoeksjournalisten aan.

Jurgen Verstrepen werft onderzoeksjournalisten aan, zal Blackwitcher solliciteren?

Laat ik maar meteen de vraag beantwoorden met een krachtig: natuurlijk niet. Al stuurde ik zonet wel een mailtje naar het versbakken Blok-parlementslid om mijn goede diensten aan te bieden. Verstrepen plaatste op zijn weblog (www.jurgenverstrepen.be) nl. een vacature voor onderzoeksjournalisten. Dat deed hij overigens al op 6 augustus, maar omdat hij nu eenmaal niet elke dag wat interessants te melden heeft, bezoek ik wat minder frequent zijn site…

Eén van de 16 vereisten is: “Je kan graven in het verleden van politici”. Dus stelde ik Verstrepen de vraag of hij van plan is zijn collega’s in de Blok-fractie eens duchtig voor de lichtbak te houden? Een bezigheid waarmee ik uiteraard altijd bereid ben een handje te helpen.

Voorts vroeg ik hem of hij niet vreest het aan de stok te krijgen met het Blok omwille van criterium 7: “Je wil vrije meningsuiting voor iedereen”. Het Blok wil dat nl. niet, gezien de partij mee de wet goedkeurde die het negationisme (de ontkenning van de holo caust) bestraft. “Een partij die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel voert, had elke medewerking aan deze komedie moeten weigeren,” schreef de leiding van het bevriende Voorpost destijds aan het Blok.

Alleen al omwille van criterium 11 - zie hieronder - maakt Blackwitcher natuurlijk geen schijn van kans. Maar misschien geldt dat niet voor u? Wie het erop wil wagen, en wil infiltreren in de ongetwijfeld fascinerende en van veel vrouwelijk schoon voorziene wereld van Jurgen Verstrepen, vindt hieronder de volledige tekst van de “vacature”. Succes aan alle mollen! Maar zeg niet dat wij u op ideëen hebben gebracht...

Vacatures

Ik zoek...een aantal gemotiveerde vrijwilligers (allez, vergoedingen kunnen besproken worden, als je echt die éne witte raaf bent...). Zie hieronder de criteria:

je bent averechts
je gelooft heilig in democratie
je hebt journalistieke eigenschappen
je wil je gerust vastbijten in dagen, weken, maandenlang papier/dossier onderzoek
je bent politiek onafhankelijk
je hekelt bedrog, liegen en andere politiek manipulaties
je wil vrije meningsuiting voor iedereen
je kan graven in het verleden van politici
je hebt onderzoeksjournalistieke eigenschappen
je kan confidentieel werken
je bent een mol die niemand kent
je kent je weg in media en politiek (of je leert die zelf zeer snel kennen)
je bent een pittbull
je kan zelfstandig werken
je gelooft heilig in het bronnengeheim
je gelooft pas iets als het zwartopwit staat

Schrijf dan een leuke/cynische/ whatever… korte motivatie en voeg een beknopt cv erbij... Mail dit naar [email protected]. Sowieso zal ik dit superconfidentieel behandelen.

''Het Vlaams Blok is een partij die kennelijk en systematisch aanzet tot discriminatie. (...) U behandelt vreemdelingen als criminelen, boosdoeners, profiteurs, onintegreerbare fanatiekelingen en een bedreiging van het eigen volk.''
Surferboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 10:09   #2
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

pffff, onnozele thread.

En heel toevallig weer onder een nieuwe nick. *transparancy*

Laatst gewijzigd door Raven : 4 september 2004 om 10:10.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 10:15   #3
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

''Het Vlaams Blok is een partij die kennelijk en systematisch aanzet tot discriminatie. (...) U behandelt vreemdelingen als criminelen, boosdoeners, profiteurs, onintegreerbare fanatiekelingen en een bedreiging van het eigen volk.''
[/quote]Oeps... heb je deze onzin geschreven voor of na je lobotomie?

Of heeft je eentalig franse voorzitter van je lokale Rotary of Lions-club je dit voorgeschreven...

Je weet toch, hoop ik van waar deze mantra komt...
Het zevende alexandrijn van de beginselverklaringen van het cultureel marxistisch (simplistisch) verbond...
[size=1](Het boek der linkse dogma's blz 244)[/size]
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 15:53   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het Vlaams Blok gaat ook eens op onderzoek gaan op een Morgen niveau....
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be