![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ook Johan Persyn ruilt zijn job van journalist om tot een politieke functie. Sinds gisteren is hij woordvoerder van de SP.A fractie in het Vlaams Parlement.
Tot op heden werkte Persyn als hoofdredacteur bij 4FM.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verandert hij nu eigenlijk echt van job?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Tja als ze da willen doe ze maar tis hun keuze. Goedkeuren is iet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Altijd al geweten dat het een linkerd was,altijd multikul promoten bij wtv
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat soort dan toch nog niet aan het uitsterven, Hans?
En desondanks zijn Vlaams-nationalisten toch nog het grootste probleem voor belgicisten. tssssssssssssssssssssss.......... Desnoods maken de BUBbeltjes zelf nep-flaminganten bij om het probleem nog wat groter te maken en er beter op te kunnen kappen.
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
. Er zijn genoeg websites waar bartje zijn homo-zijn kan manifesteren onder soortgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2004 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Is juist wat heeft dit met de topic te maken? Als je het over onderwerp veranderen spreekt... En hans jij hebt ook problemen met Vlaamsgezinden zeker? Jij hebt een nog groter probleem jij bent voor Belgie een apeland, je bent niet goed snik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is Bartje een mens, eentje van het soort dat zich aangetrokken voelt tot mensen met hetzelfde geslacht. Voor mij geen probleem. Hij hoort uiteraard tot ons Vlaamse volk. Ik heb geen probleem met homofielen, wel met homofielen en eventueel hetero's) die met hun geaardheid te koop lopen, die er een politieke statement van maken. Die foto van die twee venten die mekaar kussen vind ik niet gepast gezien het onderwerp van zijn topic en dus provocerend. Vandaar mijn reactie die ook lichtjes provocatief was. (Janetten, flikkers...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die foto van die twee venten die mekaar kussen dat zijn 2 jongens (mensen) die van mekaar houden.... moest het een foto zijn van een heterokoppel zou het niet provocerend zijn zeker?? Maar ik zie nog altijd niet in wat dit hier terzake doet.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 3 september 2004 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nog zoiets - waarom mogen 'homofielen' niet met hun geaardheid te koop lopen? akkoord, ze moeten er geen trend van maken maar als holebi's al niet meer de vrijheid hebben om aan de maatschappij te laten merken hoe ze werkelijk zijn dan blijft de het 'holebi-zijn' in de taboesfeer en dan neemt iedereen ze voor gewone hetero's. Zo komen we nooit een stap verder in de inburgering ervan in de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat is het volgende een tongzoen ? hand in de broek ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 september 2004 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rode johana persijn presenteerde die vroeger de programma's op BRT, klein ventje met snorretje ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 september 2004 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Ach man laat die mensen es met rust, ieder hetzijne over homofilie er zullen altijd mensen tegen zijn, aanvaarden of gedogen. Ze doen ongeveer wat ze willen als ze de anderen maar ook met rust laten.
|
![]() |
![]() |