![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat minister van financiën !
Proficiat aan de ganse belastingsregering van oude machtspartijen: elke fraudeur veroorzaakt een verhoging van de belastingen van de eerlijke belastingbetaler. Ander en beter !! Titel: Goed nieuws voor fraudeurs: de fiscus controleert minder Link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/go...etter-RNBAVUKN Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Amateur-demagoog de schoof slaat weer toe.
Een nietszeggend artikel, waaruit blijkt dat ontevreden vakbonden wat info laten lekken. Kenners weten wel dat controles veel gerichter en dus efficienter zijn door data-mining. En vergeet nu vooral ook is het dwaze idéé, dat als niemand fraudeert er minder tax te betalen is. Mijn dank |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevolg is dat minder mensen het nog zien zitten om te ondernemen. Kijk maar naar het stijgend aantal starters en aan de massa ondernemingen die hun activiteiten afbouwt of er simpelweg mee stopt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 januari 2014 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd warm en koud blazen, zoals we van de N-VA gewoon zijn. Of ze fraudebestrijding nu positief of negatief vinden valt er niet uit af te leiden. Geklaag als de inkomsten uit fraudebestrijding stijgen en opnieuw geklaag als ze terug een beetje dalen ten opzichte van een absoluut topjaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik begrijp die NVA aanhangertjes niet zo goed.
Als Crombez aankondigt dat hij jacht gaat maken op fraude, is het een klootzak die de ondernemers het leven zuur maakt. Als blijkt dat er in realiteit minder en niet meer wordt gecontroleerd, is 't ook niet goed. Er zijn teveel ambtenaren, maar als men dan begint met het apparaat af te slanken, waarvan dit: Citaat:
Wat willen jullie eigenlijk? Alleen maar ruzie? Laatst gewijzigd door Dakeyras : 27 januari 2014 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge niet verder kunt kijken dan uwe neus lang is, dan blijft ge eigenlijk blind. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor zever?
Ambtenaren verkopen nooit iets. En al zeker niet op de Muide. En van mijn leven niet Mitsubishi. Ge gaat hier wel wat uitleg mogen geven, vriendschap ! .
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Minister
|
![]() Start u elke post met domme veralgemeningen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb jij juist een probleem met de aanpak van John Crombez ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de N-VA is ideologisch voorstander van een almachtige fiscus: http://forum.politics.be/showthread.php?t=175550 "Fiscus almachtig dankzij Bart De Wever"
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://kanaalz.knack.be/talk/z-talk-...0491529066.htm Grote bedrijven, holdingstructuren of internationaal opperende bedrijven die mogelijkheid hebben om met transfer-pricing technieken deloyale belastingoptimalisatie te doen krijgen ook vragenlijsten van de fiscus. Hier moeten ze vragen beantwoorden over boekjaren 2011, 2012, 2013 en volgende. Het resultaat is al gekend. Er wordt spontaan meer vennootschapsbelasting betaalt. Dit uit vrees voor de BBI.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij de grote man criminaliseert is vooral een argument van degenen die zich schuldig maken aan kleine fiscale of sociale fraude.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel leuk dat ondanks alle fraude, Belgie zowat wereldrekordhouder is wat belastingsontvangsten betreft. Als ge het mij vraagt, een groter probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Maar wat is nu eigenlijk uw punt buiten het rondstrooien van wat losse zinnetjes en (meestal) valse verontwaardigingen?
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Maar uw carnavalsgroep is net de partij van de fraudeurs !
![]()