![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nog maar eens het bewijs dat die allo's voor veel partijen enkel goed zijn als kiesvee, no matter the consequences van een teveel aan allochtonenen. Kulturele verrijking dat zeggen ze wel maar in feite interesseert het hun niet.
Ik wil bij diezelfde groep die zonodig voorstander zijn voor zoveel mogelijk multicul al diegenen erbij tellen die voordeel hebben aan allochtonen, m.a.w. zij die op hun kap en dank zij hen een goed centje bijverdienen. Zullen we hen dan maar zeker niet vergeten en hen ook de rekening presenteren als het binnen een aantal jaren volledig misloopt met de multikul (wat er gegarandeerd staat aan te komen), en wij niets meer te zeggen hebben. Laten we die pamperaars en profiteurs van de multikul behandelen zoals men de collabo's heeft behandeld na de laatste WO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 jaar oude berichten van onder het stof halen. Denk je van daarmee te scoren of zo?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 januari 2014 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou willen dat er een super allo-partij komt.
Gewoon al om al die pocos hun postjes te zien verdwijnen.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zit er aan te komen, de volgende stap is de invoering van de sharia. Onze politiekcorrecten denken maximaal 12 uur verder. Het nepotisme zullen zij stilaan mogen vergeten, maar dat beseffen zij uiteraard nog niet. Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 januari 2014 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() @De Prof Eet:Inderdaad zoals je schrijft, vroeg of laat krijgen we hier een binnenlands conflict over. Als ze mij dan oproepen als ex-militair, dan ga ik eventjes binnen, zorg dat ik mijn wapen en munitie heb(zoveel mogelijk), keer dan naar huis voor de verdediging van mijn eigendom en owee als iemand van mijn dierbaren is aangeraakt, gekwetst of gedood. Dan zet ik mijn wapens in tegen de politieke verantwoordelijken, ik zal de strijd niet aangaan met zij die ons bedreigen, ik ga gewoon de strijd aan met zij die het zover hebben laten komen. Jaarlijks krijgen we van het gemeentebestuur een boekje met oa alle politieke partijen, hun vertegenwoordigers, hun adressen maw, met het boekje in de hand ga ik dan langs bij de verantwoordelijken voor de afrekening. Oog om oog, tand om tand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gij zijt precies al aangepast aan de toekomst die gij u inbeeldt. Extremisten, één pot nat. Laatst gewijzigd door pajoske : 31 januari 2014 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() 5 jaar geleden werd er ergens een affiche in het turks opgestelt...
ma gottekes toch, waar zijn jullie mee bezig?
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na deze affiche viel het debat plots stil. Raar, nietwaar?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Gevonden, ene van de PS die naar de NVA wil, die affiche is gemaakt voordien en uiteindelijk stond ze niet op de nva lijst. Ofwel geweigerd door NVA ofwel onder druk van haar familie die op PS lijsten staat, dat is nog niet duidelijk.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...-racisme.dhtml "Nicht van Emir Kir dan toch niet op N-VA-lijst Sint-Joost" http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...jst-sint-joost Laatst gewijzigd door BonBon : 3 februari 2014 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Canan Kir werd eerst gevraagd door de N-VA om op een lijst te staan (hoewel ze noch Frans noch Nederlands correct spreekt, maar alleen Turks; eerlijkheidshalve moeten we vermelden dat deel van de deal met N-VA was dat ze Nederlands zou gaan leren). Ze had dat initieel aanvaard, maar is tenslotte gegaan voor een hoger bod van de MR. Omdat de MR natuurlijk nog hypocrieter is, heeft men dit dan gemaskeerd door de lokale MR-lijst om te dopen tot "Les bleus de Saint-Josse". Toevallig zijn de "bleus de Saint-Josse" allemaal ook MR-lid. Maar op die manier kon men zeggen dat er geen kandidaten met een hoofddoek op de MR-lijsten stonden! Niet dat de MR plots tot "les belges d'abord" is bekeerd, hoor. De MR wil gewoon de hielen likken van de Fransen en dan moet je natuurlijk wel wat kokketeren met "laïcité" en andere dure formules. Feit blijft: om stemmen te halen in Brussel is N-VA bereid iemand op de lijsten te plaatsen die zich enkel in het Turks verstaanbaar kan uitdrukken. Dat geeft plots een andere invulling aan de eis tot inburgering en de kracht van verandering, nietwaar. Let wel, als het ging om een kandidate die verder echt een programma had buiten wat PS-gebash en als er hier een échte strategie van de N-VA achter zat, dan zou dit een andere en betere invulling kunnen zijn. Je vangt immers geen vliegen met azijn. Als Vlaanderen Brussel niet definitief wil verliezen, dan moet het mensen die zoals Canan bereid zijn om Nederlands te leren, verder stimuleren om dit te doen en niet bij voorbaat de deur dicht gooien. Maar als d�*t de strategie is van N-VA, dan moet men hier ook open over communiceren en hiervoor een draagvlak in Vlaanderen proberen creëren. En uitleggen dat het niet gaat om als Vlaming de broek af te doen voor korte-termijn electoraal gewin, maar wel een lange-termijn strategie om het Nederlands in Brussel en in de wereld te versterken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs mét hoofddoek.Mooi standpunt,géén racisme of islamfobie te zien. Ze verkiest echter om toch maar géén landstaal te leren en geraakt zo op een MR lijst. Dus nu kan ze verkozen worden om te vergaderen in een taal die ze niet begrijpt.Inkomen gegarandeerd,landstaal leren niet nodig.Een beetje de houding van de PS,maar nu door MR. Prachtige stad,zeer goed bestuurt,parasiet turk krijgt beloning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |