![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel mensen van vreemde afkomst wonen er in uw gemeente (heel Vlaanderen, Brussel dus niet).
http://www.standaard.be/integratiemonitor Let wel op : Bij de totale verdeling tussen mensen van vreemde afkomst uit de EU en uit niet-EU worden de cijfers gesorteerd op hoeveelheid. Zo staat bij Essen het balkje EU bovenaan met iets van 29.3% EU afkomst (de Nederlanders) maar staat bij Antwerpen het balkje niet-EU afkomst bovenaan (30% ). Kwestie van zich niet te verkijken op de grootte van het balkje. Let wel: de belangrijkste cijfers zijn deze van de bevolkingsgroep 0-5 jaar en deze van 6-11 jaar. De stemmers van de volgende verkiezingen. In Antwerpen zijn er momenteel +68% kinderen met een vreemde afkomst tussen 0 en 5 jaar en 65% tussen 6 en 11 jaar. Wie nog wil stemmen moet dat nu doen. Binnen zes jaar (+50%) of 12 jaar (+65%) heeft het toch geen zin meer. Dankoewel Pètrick. Zolang we maar niet naar het VB luisteren zeker hé mijnheer Geyssels? Anders gaan leven zullen we inderdaad wel moeten doen. goe gedaan mannen! De ratten hebben het schip nog net niet verlaten, en de eerste collabo's steken hun hoofd al boven : Nieuwe realiteit: minderheden moeten zich aanpassen aan de meerderheid! of wat dacht je? Lezen aub, anders gelooft er me niemand http://i.imgur.com/Pxz912i.jpg
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat online een boekje over de cultuur ten tijde van Al Andaluz en op welke manier de Moren quasi geweldloos dat Spaanse schiereiland hebben kunnen overnemen.
Ik vind het niet meer terug, maar het systeem dat ik ook las was wel héél herkenbaar. Het was wel tien jaar geleden en toen dacht ik: "het zal zo'n vaart niet lopen"..... 800 JAAR heeft de bezetting van Al Andaluz geduurd. En o plezant dat het daar was! echt waar! veel dhimmies en dat was heel leuk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 27 januari 2014 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de val van het Romeinse Rijk is Europa ook in de zwarte Middeleeuwen terechtgekomen. Ik vrees dat we een gelijkaardige periode tegemoet gaan. Tijdens die zwarte Middeleeuwen liet men vb. de prachtige Romeinse villa's helemaal tot puin vervallen, de mozaieken vloeren dienden als vloer in de koeienstallen die men ervan gemaakt had. Net zoals in Afrika werden de reeds gemaakt faciliteiten zoals wegen, bruggen, scholen, klinieken, badhuizen aan verval overgelaten want de Germanen wisten niet hoe ze al die dingen moesten onderhouden en verderzetten. Kijk naar Antwerpen zonder de Vlamingen en vraag U af wat ze ermee gaan doen. Het Centraal Station heeft alvast een koepel. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2014 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() joepie!
Ondanks de BurgermeiSSter Bart zitten we al bijna aan 50% verrijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel eerst uw schoenen uitdoen als je naar de kalief op het toekomstige stadhuis wil gaan. Het Schoon Verdiep zal snel zijn schilderijen kwijt zijn, want dat mag niet van Allah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als deze bevolkingsgroep op dezelfde manier blijft groeien gaat de sociale zekerheid om zeep. Deze mensen geven geen moer om iemand anders, en zullen geen euro afdragen. Dit zal ervoor zorgen dat je ofwel kan werken voor je geld, ofwel andere oorden opzoeken waar je het nog wel gratis krijgt. Of derde optie, met veel heimwee toch maar het vaderland opzoeken. Natuurlijk niet zo plezant voor de inheemse bevolking, toch niet in eerste instantie: Vergeet pensioenen, werkloosheidsuitkering, flexibele uren, en honderd en een andere sociale rechten. We zullen evolueren naar een meer Amerikaanse maatschappij: Jij wil niet werken? Dan slaap jij op straat met honger. En zagen en klagen zal niet helpen als de OCMW's weg zijn, het geld op is, en de inheemse bevolking niks meer te zeggen heeft. Geitenwollensokken-types hebben niet zoveel aanhang in maatschappijen die op het scherp van de snee leven. Het uitdelen van andermans geld stopt als dat geld op is, en dan blijkt vaak dat je je eigen centen nodig hebt voor je eigen kinderen... En inderdaad, de kleurtjes van de mensen zullen diverser worden, maar dat is op lange termijn geen probleem: Ook in de USA waren er grote verschillen tussen de rassen. Deze zijn er nu nog ook, maar op vele plaatsen worden deze verschillen kleiner en kleiner. En voor wie vooruit wilt is kleur al lang geen groot probleem meer, zelfs hun president is een kleurling. Maar wil je niet mee, tja... "Is toch mijn probleem niet?". Een van de vele onvoorspelbare factoren is wel hun godsdienst. Dit hierboven is dan ook maar mijn bescheiden mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
<De volgende burgemeester van Antwerpen moet inderdaad best een moslima zijn. Antwerpen kan dan weer als utopisch bolwerk hersteld worden. iSlam gaat België helpen rechts uit te roeien zodat we een tolerante progressieve natie kunnen blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopelijk geraken wij er ooit vanaf en kunnen wij in alle rust onze maatschappij terug opbouwen. Met dien verstande dat zij nooit of te nimmer nog kunnen terugkomen. Die islamieten gaan zichzelf uiteindelijk vernietigen. Zonder de Westerse beschaving blijven zij maar barbaarse geitenneukers die elkaar de keel oversnijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verheug me er al op. Ook gescheiden openbaar vervoer en sport. Uiteraard ook restaurants zonder wijn, en café's zonder bier. We moeten de verrijking een handje helpen. Dus ook café's en restaurants zonder wijven. Die moeten thuis maar de overschot van de couscous opeten zoals in Saudi. Ik gun het je van harte hoor. Verder kan je het leuke verrijkende beeld van Eurobug even voor ogen houden, d�*t gaat het dus worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wens u persoonlijk een Syrië op uw huisnummer toe. Met een vleugje Iraanse muttawah, Afgaanse taliban, Saoedisch zwarthemden (chadors),Soedanese hakbijlverrijkers, etc. Allah Hakbaar en beschaving is de sigaar. Laatst gewijzigd door Vigilant : 27 januari 2014 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dat is inderdaad het beleid dat Bart de BurgermeiSSter en zijn partner Philippe de OorlogsWinter willen invoeren. Dat jij je daar op verheugt toont je eigen racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Proest en klinkt te glazen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ken NIEMAND (écht NIEMAND) die ooit een probleem maakte van "de kleurkes". Wie op het scherp van de snee wil gaan zitten kan zelfs weten dat de Vandalen ook een Germaanse stam was die tot in Noord-Afrika trokken. Wie heeft het fabeltje van het kleurtjesracisme uit hun duim gezogen? DE SOSSEN! Eerst het kleurtje bekijken en aan de hand van de gebruinde-graad de positieve discriminatie toepassen. Dat de wereld etnografisch ging mixen kon men al weten vanaf dat men de dieselmotor in een auto zette. D�*t is niet het probleem. Maar sinds wanneer is het aanhangen van een totalitaire ideologie een kwestie van huidskleur? ----> sinds dat de linkse politiek correctelingen dat ervan gemaakt hebben! Raar dat het nazisme geen raciale kenmerken vertoonde, want daar mogen we (gelukkig) nog wel kritiek op hebben. Op islam daarentegen.... o gij vuile racist! Zelfs als men kritiek levert op ons Joyceke van den Hema is men racist. Raar. Ook al eens stilgestaan bij het feit dat de zwarten in de VS de nazaten zijn van de vroegere slaven? En dat de moslims een TIENVOUD daarvan uit Afrika hebben gehaald, maar géén zwarte bevolking heeft? Zo anti-racistisch zijn onze lieve wreedzame moslims: de negermannetjes werden gecastreerd! dan heb je geen zwarte bevolking.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2014 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De mannenbesnijdenis is een progressieve en wetenschaapellijk verantwoorde maatregel en oo veel plezieriger voor de vrouw heb ik gehoord
ik heb mij ook laten besnijden vijf jaren geleden als een pionier |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ECHTER: eenmaal het mannetje over zijn top-leeftijd is, en hoe langer hoe meer tijd nodig heeft om aan zijn toppunt te geraken..... Geloof me vrij: liever een nog steeds gevoelige eikel dan een ondertussen eeltige bast met uren op en neer gedoe als gevolg. Tenzij het je niks kan schelen als je vrouw ondertussen liever een sjaal aan het haken is natuurlijk. wat dit met progressief (?) en pionier (?) te maken heeft is me een raadsel. De helft van de VS is besneden om masturbatie tegen te gaan. Have fun!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2014 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |