![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Sinds een tweetal weken zend TMF vanaf een uur of 22 programma's uit van comedy central,ik ben nu reeds een hardcore fan van Tosh.0 en the daily show met Jon Stewart.Zijn er nog fans op het forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas , wegens geen kabel , e.d. , maar ik wens je wel veel kijkplezier
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Workalholics is al meer in mijn richting maar daar heb ik nog niet genoeg van gezien om er een deftig oordeel over te vellen. Misschien dat het allemaal wat beter wordt als ze wat meer zendtijd krijgen dan de twee uur van nu.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha bill hicks wiet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even geduld graag.
Wat staat er ons trouwens nog te wachten qua CC? Blijft dat bij die 2 uur? En op welke programma's mogen we ons nog verheugen?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Inderdaad Tosh.0 is soms een beetje(zeg maar heel)plat,en ja humor die de man speelt en niet de bal is gemakkelijk,maar aan de andere kant ik lig toch plat van het lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het over comedy gaat blijf ik dit fantastisch vinden
4 Groups that Gotta Go - George Carlin link Op kanaal 8 zit er ook wel wat comedy. ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2014 om 18:16. |
![]() |
![]() |