![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10,77% van de bevolking, en groeiend ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat over degenen die GEEN BELG zijn: vreemdelingen dus.
Om te weten hoeveel % er dan weer wèl Belg zijn maar van vreemde (EU en niet-EU afkomst) moet je naar de "integratiemonitor" (what's in a name) gaan kijken. Zouden we nog aan 70% inheemse Belgen geraken? Ik denk met moeite.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er lopen hier al verschillende draden over. 1 op 3 van de kinderen onder 5 jaar is vreemdeling. Een miljoen vreemdelingen is alleen al in Vlaanderen, ik vraag mij af hoeveel het zou zijn in Brussel en Wallonië. Trouwens, het zal nog veel meer zijn, want er staat in het artikel duidelijk dat de 'tweede generatie' is meegeteld. Wat met de 'derde generatie'? Of zelfs 'vierde generatie'? Hoeveel derde generatie allochtonen zijn hier wel niet? Laatst gewijzigd door mvd : 29 januari 2014 om 12:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En die hoeveelheden zullen nog een pak hoger liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Deportatie is een misdaad tegen de menselijkheid.
En vd autochtone bevolking een minderheid maken niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=demonen;6993120]Deportatie is een misdaad tegen de menselijkheid.
En vd autochtone bevolking een minderheid maken niet?[/QUOTE] De Vlaamse Aboriginal is zelf schuldig aan deze uitwas. 20 Jaar geleden was er nog een keuze, nu is het veel te laat, 't schaap is verdronken (na het te kelen uiteraard) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De natuur beloont de sterken en straft de zwakken. Al 4 miljard jaar lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken die van mij. Tot en met mijn overgrootouders geen probleem. Maar de generatie daarvoor: geboren als Fransen, Duitsers, Nederlander......nochtans komen al mijn gekende voorouders uit de regio waar ik geboren ben. M.a.w. autochtoon/allochtoon is een relatief begrip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ooit was de Europeaan trots op zijn sterkte.
Hij wendde die aan om de halve wereld te ontdekken en te koloniseren, om de prachtigste kunst en de meest geavanceerde wetenschap en technologie voort te brengen. Maar toen kwam de ommekeer. De Europeaan kreeg wroeging en ging zichzelf haten omwille van zijn sterkte en zijn dominante positie in de wereldgeschiedenis. Hij is toen mededogen en schuldbesef als hoogste morele idealen gaan beschouwen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 januari 2014 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Genk is die uitgestorven door de massale migratie. Kinderen die in multiculturele buurten wonen spreken zelfs geen ABN maar een boeventaaltje in de aard van "die huis", "die wijf", ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ja, nu staan we waar we staan, bijna vreemdeling in eigen land. Nu ja, Jan Modaal is hier schuldig aan, decennialang stemmen op links tot extreem links, links die de deuren wagenwijd openzet en dan krijg je dit. We zijn bezig in sneltempo ons eigen aan het vernietigen. Aan mij zal het niet liggen. Als zelfs Lucas Vandertalen er genoeg van heeft, als hij zegt dat hij het beu is dat vrouw en dochter uitgescholden worden voor hoer als ze er wat zomers gekleed bijlopen op warme zomerse dagen, als ze bijna dagelijks hun route naar huis moeten veranderen om problemen te vermijden, ja, dat zijn de multiculturele vruchten zeker, ze smaken zuur, zeer zuur, maar het zijn vruchten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Serieus: In mijn geboortedorp is de streektaal ook zo goed als uitgestorven. Gelukkig heeft de grote groep allochtonen (Nederlanders) er voro gezorgd dat de streektaal niet helemaal verdwenen is. Wat betreft ABN: hoeveel ABN hoort gij nog als ge naar onze Vlaamse zenders kijkt. En dan heb ik het over de Vlaamse soaps en spelprogramma's. Het contrast met uitzendingen in de jaren 60/70 is enorm. Neen ik spreek niet over de gewone man die toevallig zijn zeg doet. Ik heb het over de professionele presentators en acteurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem in Europa is dat er een veel te grote groep moslims is binnengekomen die zich weigeren aan te passen, steeds extremer worden en bovendien hun eigen levenswijze willen opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 29 januari 2014 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Blijf gewoon rustig verder hysterisch doen en alles komt in orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijf uw kop in het zand steken en alles komt NIET in orde.
|
![]() |
![]() |