![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://rechtsactueel.com/2014/02/07/...oor-illegalen/
Duitse Groenen willen gratis openbaar vervoer voor illegalen Citaat:
Ik geloof die mensen niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn dat de vriendjes van de N-VA?
Stel u die vraag en geef jezelf een eerlijk antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt een VLD'er.
![]() Hou toch je mond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is al langer geweten dat N-VA in een spagaat zit.
Nationaal zijn ze rechts en willen ze de deur sluiten en Europees zijn ze links en willen ze de deur open. Dus inderdaad wie neemt die partij nog serieus. Spijtig genoeg weten hun kiezers het blijkbaar niet. Of willen ze het niet weten?!?!
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Tja zowel de nationalisten als de groenen zitten europees met hetzelfde probleem he.
Ofwel werken ze samen en kunnen ze met wat geluk nog iet of wat wegen op het beleid. Ofwel gaan ze hun eigen weg en hebben ze helemaal niets in de pap te brokken. Doen alsof de NVA verantwoordelijk is voor de beslissingen van een districtsburgemeester in Berlijn kan geklasseerd worden als 'door dommen, voor dommen'. Als ultraliberale partij moeten ze gewoon doen wat hun broodheren vragen: de lonen drukken, koste wat het kost. (behalve voor CEO's natuurlijk) Laatst gewijzigd door Klein Licht : 11 februari 2014 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boerenbedrog. Je kan de kiezers niet verwijten dat ze de N-VA een kans willen geven. Ik kan echter niet tegen deze hypocrisie. Dan stem ik wel op het VB. |
|
![]() |
![]() |