![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Zou 'hij' dat thuis oefenen voor de spiegel, wie heeft dat nog gedaan vroeger? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2014 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Weeral eentje die uithaalt naar NVA HET is al een lange stoet aan het worden.En 25 mei is nog meer dan een maand.
Het moddergooien naar NVA zal in alle hevigheid toenemen naargelang 25 mei nadert. Bang voor hun postje die traditionele tjeven,sossen en liberalen. Ja zo bang voor hun postje. |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De guillotine is een uitvinding van de "verlichting" en beëinigde de barbaarse wijze van executeren die gebruikelijk was in de "donkere middeleeuwen". diezelfde middeleeuwen was het tijdvak toen de mechelaars oorlog gingen voeren met Antwerpen en een bruggeling een genuese galei die de haven van Antwerpen aandeed tot ontploffing bracht
uit concurrentiële naijver. Op één punt vergist onze premier zich schromelijk : ook tijdens de middeleeuwen waren onze steden bevolkt door mensen van diverse oorsprong (migranten, allochtonen) ; ook deze "vreemdelingen" hadden hun eigen handelshuizen en beleefden hun eigen culturele en religieuze gebruiken.. Het zou een interessant gegeven zijn om te onderzoeken hoe het streven in Spanje om van die natie een "homogene" cultuur te maken bijdroeg tot de economische en culturele ondergang van deze natie ten voordele van de meer tolerante naties in het Noord-Westen van Europa...;
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de middeleeuwen hadden ze geen guillotines. Dat is iets van de Franse revolutie.
Ik vraag me af of het wel zo snugger is zo agressief te keer te gaan als Franstalig premier van het land tegen de grootste partij van Vlaanderen. Het lijkt wel alsof Di Rupo denkt dat intimidatie een nuttige strategie is. Een beetje meer sereniteit, begrip en respect voor de mening van alle Belgen zou een premier niet misstaan. Di Rupo geeft de indruk de premier van de Franstaligen te zijn. Dat mag geen probleem zijn blijkbaar in dit land. Maar als dit mogelijk is, dan kan evengoed De Wever premier worden zonder bij voorbaat de kritiek te moeten krijgen niet alle Belgen te kunnen vertegenwoordigen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 april 2014 om 13:41. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "wees bang, domme vlamink!"
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA mag fier zijn. Ze hebben alles bereikt wat op hun tabula rasa stond.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ga nog altijd niet stemmen maar hij begint toch wel meer en meer op mijn system te werken.
'k Ga effe mijn plaat "Italianen" van Raymond vh Groenewoud beluisteren nu... voor inspiratie. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En het is duidelijk dat hij in die periode erna, de periode met de grote francofonie, is blijven hangen.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder dan 'et pour les flamands la même chose' komt hij echt niet en hij vindt van zichzelf dat dat al een enorme grootheid is van zijnentwege dat hij zoiets al maar wil zeggen; natuurlijk na eerst alle beslissingen goed gekontroleerd te hebben dat ze vooral in het voordeel van de francofonie spelen en dat het prijsplaatje vooral het noorden van het land betreft. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De strik blaast zich op tot brulkikker... Als 't geen ventenneuker was geweest, zou hij goeie partij zijn geweest voor Madame Non...
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 23 april 2014 om 14:21. |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn die zotten die hen het parlement hebben gekozen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat het diezelfde mensen zijn die politici in het parlement stemmen om hun tabula rasa te realiseren ?
![]() |