![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey iedereen,
Vul volgende vragenlijst in en maak kans op een FNAC waardebon van 20 euro! De bevraging duurt 5 minuten en gaat over uw opinie over de politie en het politieke systeem. De doelgroep betreft jongvolwassenen, enkel mensen tussen 18-25 jaar kunnen deelnemen. Alle gegevens worden vertrouwelijk verwerkt! Help mij alsjeblieft door zoveel mogelijk de volgende enquête te delen en in te vullen: http://www.thesistools.com/web/?id=382150 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Six schrijft wel een scriptje. Hoeveel antwoorden wil je ?
Tienduizend genoeg ? Quantum walk ? Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2014 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan evengoed zelf 500 enquetes invullen. Heb je geen toegang tot Curios onder Minerva, Ilse? Edit : nee, dat is enkel voor lesgevers zie ik. Pech. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2014 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga tienduizend maken, die allemaal het eerste antwoord selecteren in de lijst. Zo leren ze het misschien eindelijk eens af, wetenschappelijk onderzoek uitvoeren door bevragingen te spammen op allerlei forums. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Crimi's, psycho's, commo's, socio's zijn dat inderdaad. Bij ons zat de vork anders in de steel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thesissen bij ingenieurs verlopen heel anders. Moest er bij ons een experiment worden uitgevoerd waarbij data op arbitraire wijze verkregen worden zoals mevrouw Verschaeve daar gaan ze je niet enkel buizen maar misschien zelfs je thesisonderwerp terug afpakken. Omdat het om echt onderzoek gaat, niet enkel een proefprojectje met een competentietest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Waarover ging je thesis? De deconstuctie van het heteronormatieve ik in de postkapitalistische maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Hij was het niet eens met de bepaling in het thesisreglement dat studenten ook theoretische werkstukken mochten indienen.
Nu, ik vind ook dat een concreet onderzoek waardevoller was geweest - het staat ook chiquer op je cv - maar met slechts één masterjaar (eigenlijk: één semester) en amper 15 studiepunten op 60 was het de tijd en de inspanning niet waard. Ik ben benieuwd naar je volgende gok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Six ingenieursmanieren
![]() You are marked for life ! Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2014 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling