![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de derde ronde van Het Nationale Debat gingen Open VLD-voorzitter Gwendolyn Rutten, SP.A-voorzitter Bruno Tobback en CDH-kopstuk Melchior Wathelet ertegenaan. De liberalen pleitten daarin voor een economische strategie voor alle overheden samen. Zoveel staat vast, aan langer werken is geen ontsnappen. Bij geen enkele partij.
Dan begrijp ik niet waarom statutairen faktor 2,8 meer pensioen krijgen dan mensen die elke dag hun job kunnen verliezen!? En vergis U niet, bedrijven zullen ouderen (lees minder produktieveren) aan de deur zetten ook al wil je zelf tot 65 of 68 jaar werken. Je gaat dan de pensioenen betaalbaar houden doordat de meerderheid geen volle loopbaan heeft maar het verschil met statutaire ambtenaren zal dan faktor 4 bedragen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140331_01049609 Laatst gewijzigd door demonen : 31 maart 2014 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen behalve degenen die niét werken hé.
Ah ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe was de naam van dat liedje ook weer? Het zijn zotten die werken?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Welvaart"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb allang de illusie verloren dat ik nog een degelijk pensioen kan hebben. En zelf sparen is al evenmin een optie omdat 1. er te weinig middelen voorhanden zijn en 2. de overheid dat gegarandeerd zal komen inpikken als de tijd daar is.
Ik zal nog eerder verhuizen naar een land met veel zon dat niet te duur is om te wonen. Afrika komt hierbij in mij op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het maar doen. Het volk verstikken in torenhoge belastingen, de laagste pensioenen van de Westerse wereld uitdelen en nu doodleuk komen vertellen dat de pensioenen op zijn.
Walgelijk gewoon. Dit zijn criminelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Btw, hoe is het afgelopen met die groep dolende Afghanen? Zijn die nu "Belg"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gehoord dat ze de ambtenaren al vanaf hun 55 op pensioen zullen laten gaan en dat hun pensioen gaat verhogen. Daarom zal de rest tot 75 moeten werken.
Het is maar speculeren dat ik doe hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wereldvreemd, crimineel of krankzinnig? Laatst gewijzigd door demonen : 31 maart 2014 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Een absolute monarchie als bestuursvorm zou met veel van de bovenstaande nadelen komaf maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Jamaar ze zijn niet op voor iedereen hoor. Politici, ambtenaars, EU volksvertegenwoordigers enz zullen nog wel een pensioen uitbetaald krijgen. Hoor je bij die groep ? Anders tegenslag...Tja, zo is het leven hé...Soms slaagt het tegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze een keer correct zeggen waarom dat we langer moeten werken.
Dat komt omdat ze onze sociale bijdragen niet gebruiken om onze pensioenen en onze medische verzorging te betalen , maar ook om ingevoerde analfabeten te huisvesten , eten te geven en gratis medische verzorging. Als ze ook maar de helft van de sociale bijdragen die ik betaald heb teruggeven , dan teken ik een contract dat ze mij nooit of te nimmer pensioen , mutualiteit of wat dan ook moeten betalen. Zo groot is de roof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Waar is notionele Rudy als ge hem nodig hebt?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |