![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Bron tekst Citaat:
Ik zou zeggen: Leer eens lachen in die extremistische landen, misschien komt het dan nog een beetje goed ... ![]() Niet dat het clipje op muzikaal vlak zo bijzonder is maar daar ging het niet over ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je je kar aan een godsdienst hangt, dan zeg je eigenlijk impliciet dat de andere godsdiensten bullshit zijn. Een moslim gelooft niet in Krishna en verwijst die god naar de fabelboeken, en vice versa.
Of je gelooft even hard in elke god die er uitgevonden is, of je pleegt automatsich, de facto, impliciet heiligschennis. Nu houdt mijn religie in dat het heilig is om alle andere godsdiensten tot op de grond te kunnen afbreken en met heiligschennis te overladen. Die petitie is in mijn ogen dus heiligschennis. Wat nu?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vond deze bron vermakelijker
![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...eginnen_p.html Het bewuste plaatje: ![]() Blijkbaar heeft iemand het beeldje voor beeldje zitten te bekijken, het is ongeveer 0,3 seconde in beeld ![]() Edit: Volgens mij heeft iemand de clip al aangepast. Er hangt nu niets meer aan de lege ketting in de clip. http://youtu.be/0KSOMA3QBU0 Doet me denken aan Family Guy en Moohammed ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 27 februari 2014 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wacht, ze gaan weer op straat komen en een tiental mensen afslachten hiervoor, moslims tonen maar weer keer op keer zelf aan hoe achterlijk ze zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |