![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was gisteren in de Albert Heijn en heb daar een pak porridge gekocht (500 gr voor 0,45 cent) mede omdat ik onlangs in een reportage zag dat ze dat in het Victoriaanse Engeland veel aten van zo'n havermout pap .. Bembem is werkloos en wou zich oa verplaatsen in de sfeer van toen .. En het zag er appetijtelijk uit .. Dus .. heb ik er vandaag een kommetje van gemaakt ... Even koken en klaar is kees .. Ik ben het nu met tomatensaus aan het opsmikkelen. Lekker én goedkoop: Dankjewel Albert Heijn
![]() ![]() edit: Men kan het hartig of zoet eten ... Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik doe er niet echt veel melk bij .. dus het is eerder consistent .. geen pap .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee ik doe geen fitness, maar ik voel me wel energiek, heb er deze ochtend slechts een kommetje van gegeten en daarnet heb ik er een tweede gemaakt .. dit gaat echt goed ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee hee geen 20-30kg!! ![]() ![]() er moet zeker 5kg af .. ![]() ik heb zo mijn persoonlijke methode die goed werkt: 's avonds niet of heel light eten .. dus, vooral overdag eten - wat ik nu aan het doen ben .. en vanavond enkel 1 of 2 appels zoals gisteren .. Ik ben zo sinds eergsiteren 400 gr kwijtgespeeld .. Als ik dat zo'n 10 dagen doe .. Objectief bijna bereikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() del
Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry dp
Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja moe, en dan? er is hier zelfs een fitness club vlakbij om de hoek die tot 's avobds laat geopend is dan nog wel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee ik ben altijd meer een huismus geweest, ik ga mij 's avonds niet amuseren van mijn tas klaar te maken en naar de fitness te gaan, om nadien in de kou terug te keren wetende dat ik evengoed die calorieën kan verbranden door gewoon 2 appels te eten ... Trouwens, de spiermassa die je met het fitnessen kweekt wordt nadien wanneer je ouder bent allemaal vet. Maar dat beseffen die kiekens daar niet .. Ik wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik bedoel dat het 's avonds fris is en ik dan liever bij mij met m'n fleece in de zetel zit .. Als ik 2 appels 's avonds eet dan vermager ik 400 gr .. doe ik veel liever dan 2u te zweten in de fitness .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah die stoffen daarmee bedoel je endorfine dat oa vrijkomt in de hersenen wanneer men sport .. ?
en ik heb geen behoefte aan seks, mijn testosteron gehalte is niet overmatig zoals dat van jou ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() effe on topic: ik heb hier precies een biersmaak in m'n mond .. precies alsof ik gerstebier heb zitten drinken .. is die havermout nu volop in mijn darmen aan het gisten?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engelse havermout pap!
Ik dacht dat men het woord porridge ook al wel eens in de negatieve zin van het woord wist te gebruiken, zijn/haar ongenoegen ten opzichte van iemand anders uiten. ![]() Zo van: Dat is porridge* wat je daar zegt/maakt ... man/vrouw. *rommel!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2014 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach dat wist ik niet .. ik heb er daarnet teveel van gegeten, het ligt nu op m'n maag en ik krijg die smaak van gerstebier maar niet weg - ook al had ik daarnet 2 bananen ... straks maar een noedelsoepje proberen .. hopelijk gaat het dan weg .. voor mij voorlopig geen havermout meer ... ik vind het opeens niet meer lekker .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma soit, nu ge geen havermout met tomatensaus meer lust, misschien is vanillepudding met peperroomsaus wel iets voor u?
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat het me wel iets zegt ja ![]() ![]() .. wat ik ook wel eens eet dat zijn cornichons met slagroom .. lekker lekker ![]() |
|
![]() |
![]() |