![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Iets dat we domweg vergeten lijkt al snel op een mysterie wanneer we het herontdekken, het doorbreken van dogma's gaat gepaard met de nodige spartelingen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En wat wil je nu eigenlijk zeggen met dit gewauwel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf niet te beweren dat ik slim ben, maar ik begrijp er geen kloten van. Wat is het punt van deze startposting?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() En wat is het nu exact dat je niet begrijpt? Het beschrijft gewoon het proces wanneer zgn noviteiten doordringen tot het collectieve bewustzijn. 'Noviteit' is een ander woord voor een 'out of the box' idee, hier niet te zien als een of andere verkoopstruc of modetrend, dat is wat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zal van je reacties afhangen, lijkt me logisch.
Laatst gewijzigd door tandem : 19 februari 2014 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de tekst zijn doel mist.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Of jij mist het doel van de tekst? Wat je met je reactie uiteindelijk doet is de tekst bevestigen, bizar misschien? Je zou het dus net andersom kunnen stellen als je de tekst leest, we hebben nu net meer reclame nodig maar de boodschap is dan anders. Dat is wat 'sociale marketing' genoemd wordt (cfr Kotler).
Laatst gewijzigd door tandem : 19 februari 2014 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ik snap dus ook het doel van deze topic niet. Ik ga akkoord met de stellingen van de heer Carpa, dat verandering/noviteit/innovatie hevige emoties kan meebrengen maar dat daar ook gradaties in zijn afhankelijk van de verandering/inzichten en van de persoon. Om zo'n moment een instabiliteit of chaos te noemen vind ik wel wat overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Ja, altijd de moeite om te zien of dat proces klopt. Als we de tekst een beetje ordenen dan zien we een aantal elementen.
(1) noviteit (2) aandacht (3) ontvankelijkheid (4) communicatie (dialoog, media, politiek ...) Andere elementen zullen dan moeten blijken. Het proces start met een zgn 'noviteit', dit is iets anders dan 'traditioneel' waardoor we het als een 'out of the box' kunnen percipiëren. Het grote voordeel is dat we internet hebben, we hoeven daarom het 'warme wiel' (zoals ik het noem) niet opnieuw uit te vinden. We zoeken dan iets dat ons allen aanbelangt, dit maakt het 'real time'. Tot hier gaat alles goed, dan komt het volgende voor onze ogen: Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 19 februari 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik reclame voor een product moeten maken?