![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Alle werkende belgen, let even op!
We zijn ons ervan bewust dat we een mooi sociaal systeem hebben. Toch hebben wij één vraag... Wat doet ons sociaal systeem voor de mensen die dat sociaal systeem mogelijk maken? Zij die hun hele leven elke dag “gewoon” gaan werken, niet wetende of er daarna nog een pensioen mogelijk is? Moeten zij tevreden zijn met “het geluk te hebben om geen pech te hebben”? Moeten zij tevreden zijn met “een goed onderwijssysteem en schone wegen?” De laatste tijd kwamen de hoge lonen van de politici in het nieuws... Ik spreek me nu even niet uit over de hoge bedragen. Maar laat ons dit nu eens gebruiken om iets duidelijk te maken! Bekijk deze video en vel je oordeel over de politieke partijen! Laat zij ook maar eens een bijdrage leven aan ons, de werkende belg! http://www.youtube.com/watch?v=etClHTquHuI Diamant Fun neemt de actie op zich en confronteert de politici met een open brief! Ik vind het alleszins een erg goede actie, waarmee we misschien eindelijk iets duidelijk maken aan de staat! Op http://www.votebc.be kan je de brief vinden en de filmpjes bekijken vanaf 3 maart. Ik ben benieuwd! Laatst gewijzigd door Proud_to_be_BC : 27 februari 2014 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Domeinnaamhouder
Naam Peter Mertens Organisatie Pierre Projects bvba |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Peter Mertens: communist. Die kunnen we hier nu wel écht missen in deze crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Xenophon kent de mensen.
Als je ziet dat de voorzitter van een separatistische partij gefrustreerd "we zijn geen separatisten" staat te roepen om eventueel in de toekomst te mogen meespelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het gaat over werkende Belgen, Xeno.
Niet over vegeterende Vlamingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gewoon omdat het u stoort he Jack.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 februari 2014 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel al aan het nadenken wat ik er allemaal mee ga doen, men is het al een paar jaar aan het trekken maar men gaat me uitbetalen met terugwerkende kracht. Een nieuwe laptop en twee grote extra schermen voor mijn desktop staan zeker al op het wenslijstje.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal u wat zeggen - tussen ons en gezwegen, de sociale assistente van de ziekenkas vertelde me, je moet je niets voorstellen van die advocaat, want die is gratis. ![]() Nu, dat maakte helemaal niets uit, want hij is enkel nodig voor de vorm, voor het indienen van het beroep, pleiten doet die mens in wezen niet, tenslotte stelt de rechtbank een gerechtsexpert aan die de zaak onderzoekt en een verslag aflevert waar de rechtbank zich naar richt. Het haalt dus niets uit van een Van de Meulebroeke of een Vermassen in te huren om te komen pleiten. Nu, het eindverslag is klaar en geeft me niet alleen over heel de lijn gelijk, de gerechtsexpert (een psychiater) sluit zich ook aan bij al de diagnoses van de behandelende psychiater.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het zelfstandig Vlaanderen dat ik nastreef krijgen diegenen die er recht op hebben hun uitkeringen, niet alleen dat, ik hoop zelfs dat het hogere uitkeringen zullen zijn voor zij die het werkelijk nodig hebben.
![]() |
![]() |