![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() En hoe mn daar in Brussel mee omgaat.
Een "faits divers".Of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De teller stond al op 29.Ma ja,niemand gaat er iets aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Hetgeen ik in de pers lees komt er op neer dat men aanvankelijk dacht met een "stadslegende" te doen te hebben. Nu wordt er blijkbaar vlijtig gezocht naar de meerdere daders.
Je zou echter moeten spreken over de nep-taxi verkrachters : nu geeft u de indruk dat de meeste verkrachters taxichauffeurs zijn, wat vanzelfsprekend niet zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een grote zaak,met veel slachtoffers,is in ons land ergens blijven hangen. De waarheid is niet zo leuk. De onwil om politiek correcten te beschuldigen begint me te storen. Kan je mooie meisje nu onbeschadigd thuisgeraken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Brusselse taxis zijn héél duidelijk.Ze dragen een grote lamp op hun dak.
Het kost maar 10 minuten om daar een verkrachter te vinden. Waarom heeft dit onderzoek dan 3 jaar geduurd? Straks gaat mn nog de vele misbruiken en zwarthandels vinden. En dat willen we niet hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vlaams_realist, als jouw taxi driver blank was geweest en Belg, dan had je er wss. niet zo over zitten kakken .. dan was het gewoon een "fait divers" geweest voor je zekers lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Weet jij er meer van?Zijn het dan geen blanken die zwartwerkend en verkrachtend door Brussel rijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weet jij er nu van, ik heb 5 jaar in Brussel gewoond, af en toe nam ik daar een taxi, als ik bv. aan het station (Zuid) 's avonds aankwam en de metro niet wou nemen met m'n caddy, heb daar nooit problemen gehad, en het waren nochtans taxi drivers met verschillende kleurtjes .. |
|
![]() |
![]() |