![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() k'heb zo den indruk dat ze ons weer op een zéér geslepen doch efficiënte manier zwaar bij ons kl*ssen aan t'pakken zijn, de mannen van de belastingen (lees de politiekerkes)
Nu ik alles eens op een rijtje zet kom ik tot de vaststelling dat ik mijn kadastraal inkomen moet betalen voor t'einde van de maand september....... waar ik vroeger betaalde in januari, daarna in april nog daarna in juni en nu in september..... als ge de handel altijd maar een beetje opschuift weten de mensen op den duur niet meer voor welk aanslagjaar ze eigenlijk aan t'betalen zijn en op den duur betalen ze twee keer in 't zelfde jaar........ en voil�*.... weeral kassa-kassa ! ![]()