![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgertjes, met scherp geslepen rechtse hoektandjes,
Hoe moet de regering nu het misbruik van de vrijheid van godsdienst aanpakken in een westerse liberale democratie? Dit moet men juridisch toch goed gaan sturen en regelen denk ik, omdat geloof een groot multicultureel drama is geworden, denk aan islam, hindoeisme, christendom, enz. Geloof is anti homo, anti seks, anti vrije seksuele ontplooing, haatdragend, intolerant, gewelddadig, enz. Ik heb veel onderzocht mbt geloof, incl hindoeisme en nu werk ik aan nieuwe beschrijvingsmodellen van dit probleem om er iets zinnigs aan te doen. Noem eens een punt wat geloof goed heeft gedaan op deze wereld? tot volgende week, dan komt Wieroe ook lekker meezeiken als hete hindoepoes, dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie/godsdienst catalogeren als hobby.
Simpel zat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overal en altijd moeten de algemene mensenrechten primeren en iedereen, ongeacht zijn geloof of zijn ongeloof moet in een democratisch land zich op die wetten kunnen beroepen. Dat en alleen dat moet de leiddraad zijn van een goed functionerende samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
die vegen de vloer aan met democratie & mensenrechten !! Zelfs landen waar zogezegd democratie heerst , vegen de vloer aan met mensenrechten !! 1) Geloofsgeloof moet zich niet moeien met politiek !! 2) Politiek mag stappen ondernemen wanneer geloofsgeloof de wetten overtreedt !! 3) Geloofsgeloof heeft niks met mensenrechten te maken !! 4) Dat men gelooft in wat men wil , dat is ieder z'n goed (mensen)recht , maar geloofsgeloof mag zich niet opdringen / overheersen / veroveren , en/of dus zich boven de wet stellen !!!! (geloofsgeloof = religie)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() namaste SDX,
Ja, jouw argument is de beste geloof ik. Dikke 5,56 hiervoor, ga zo door. Ik neem het mee in mijn acties dit jaar. Heel rare dag had ik vandaag, een discussie met hindoestanen over homo zaken. Daarna ging ik wat eten met een hindoestaanse moslim jongen en die vertelde mij interessante dingen over zijn besnijdenis en al de problemen die dat hem opleverde sinds hij 7 jaar was. Toch dingen die ik nooit gehoord had en ik ga hierover een uitgebreid rapport samenstellen door hem uit te horen en alles te publiceren op mijn site. Toch vette moslim vis gevangen vandaag he zo te zien. Islam is een gigantisch probleem en nu begrijp ik van deze jongen dat alle ellende ontstaat door die besnijdenis van de penis van kleine jongens in islamitische gezinnen die dan dus met een levenslang trauma opgescheept zitten en onnodig agressief zijn, dus gewoon letterlijk geestelijk verminkt door de besnijdenis. Ja, hierom zie je hoe vrijheid van godsdienst leidt tot misdaden tegen minderjarige kinderen en dat vind ik even erg als een zieke pedofiel die een jongen of meisje verkracht met pijn en op hatelijke manier. Er moet een beding komen in de wet ivm sanctioneren van misbruik van godsdienst in wettelijk/juridische zin en het moet onverbiddelijk zijn in hele EU. Elk geloof moet zo hard aangepakt worden en wie protesteert gaat maar de cel in of wordt verband met behoud van bijstand, zoals extreem rechts ook wil, fysieke verwijdering van alle niet blanken is het doel van de klassieke harde kern van extreem rechts in Europa, en ik moet bekennen dat wij Hindoes met koelie genen precies zo denken mbt andere rassen. Hindoe fascisten in India willen een Hindu Rashtra, dus alle niet hindoes moeten eruit getrapt worden met geweld als zij de macht overnemen en een etnische zuivering starten. dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik ben het honderd procent eens met uw posting hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk mbt Westerse mensenrechten, besef aub dat de moslims ook hun eigen islamitische versie hebben van 'zuiver islamitische mensenrechten' en een eigen 'islamitische conventie van Geneve voor krijgsgevangen a la Taliban stijl'. Ik denk dat de hoogbeschaafde en overbeschaafde Westers/blanke mensenrechten ook flink misbruikt worden tegen het hele Westen zelf, juist door de islamitische rassen en volkeren en dat is een heel kromme manier van omgaan met je eigen blanke inheemse volk vs het knuffelen van die hele meute Trojaanse gesluierde teefjes en paardjes hier. Kijk als de bouw van moskeeen gewoon terstond verboden wordt in hele EU dan gaat geen enkele moslim hiertegen protesteren omdat de bouw van kerken en niet islamitische gebedshuizen in alle 40 sharia staten ook keihard verboden is. OOk het schenken van teveel rechten, voorzieningen en privileges aan vreemdelingen en niet blanke ingezetenen wordt gewoon keihard misbruikt. misbruik moet keihard gesanctioneerd worden in een democratische rechtsstaat en Nederland heeft genoeg experts en inheemse geleerden die hier iets tegen kunnen doen in juridische zin. De wettenmakers hebben gewoon een nieuwe generatie adviseurs nodig. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten Planet of the intelligent apes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Tandem, Ik interpreteer het begrip letterlijk: Westerse: de rijke naties die vroeger blanke apartheidsstaten waren en koloniale grootmachten Liberale: westerse naties waar er individuele vrijheid is, en vrijheid van godsdienst die je in alle vrijheid ook mag misbruiken tegen de inheemse blanke meute domme stemvee dumbo's. Democratie: lees de postmoderne interpretatie: de vierjarige versie van de Westerse Liberale democratische dictatuur waar alle zonden afgekocht kunnen worden door je boete even in het peeshokje van de politie te pinnen en luidop Halleluja te blaten. ja dit wilde je toch horen? Wieroe adviseerde mij he net om jou gedachten te lezen via een wi fi kwantum link met jou. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() kijk de duivel heeft mensapen geschapen en daarom zijn godsdiensten duivelse dingen in de harde praktijk. godsdienstwaanzin is het bewijs van duivel aanbidding door intelligente mensapen die makkelijk veranderen in gewetenloze serieverkrachters, pedofielen, massa moordenaars, vrouwen haters en psychopaten. De trieste praktijk is het bewijs, zoals het Amerikaanse spreekwoord zegt:
'the proof of the pudding is the taste' Proef de terroristische islam, proef het satanisme van hindoes, proef de zieke ideeen van christenen enz enz en je zal begrijpen hoe de pudding van Satan gekookt is. dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps zie het nieuwe, hogere inzicht van Wieroe, de slimme koelie nazi kat uit delft kennisstad die hele dag bloot aan hatha katten yoga doet in zijn luie, warme mandje. [28.02.2014] Eigen Jodenhaat eerst! Jeroen Hoogeweij op 03 03 2014 at 16:47 schreef dewanand: namaste Thomas E, citaatje: op 02 03 2014 at 12:32 schreef Thomas E: “Misschien is Satan onze echte schepper.” Hahaha dat vind ik een vondst, dewanand!’ Ja ja ja, nu snappen wij het helemaal, die echte, arme, naieve, geniale, almachtige Godspersoon besloot dus om de planten, dieren, bacterien, maden, vissen, microben enz te scheppen met zijn gouden toverstaf in het verre verleden, pre cambrium, slordige 400 miljoen jaar geleden. En alles ging goed op aarde. Maar daarna kwamen de gevallen Engelen, Gabriel, Baal en Lucifer (Satan) en die schreven samen nieuwe heilige boekjes, en besloten om een duivels wezen naar hen evenbeeld te scheppen: de man en de mannin, onze eerste mensachtige duiveltjes, en zo kwam het kwaad op aarde, alles over dit duivels wezen kan je nalezen in het boekje Meer…. van Marianne Thieme van Partij van de Dieren waar Wieroe en ik lid van zijn. Alleen dieren en verder geevolueerde niet mensen mogen lid worden van deze partij. Doe dus snel je lelijk mensenkleed af. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps http://www.frontaalnaakt.nl/archives...aat-eerst.html Laatst gewijzigd door dewanand : 3 maart 2014 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Tandem, kijk, ik kom uit de surinaamse apartheidsstaat waar negers de macht hebben en ons hindoestanen discrimineren, verkrachten en als lagere rassen willen uitroeien. Hierom heb ik een tribale denkwijze in religieus/culturele zin, en mijn primaire etnische stam (vooral raciaal) zijn de leden van het surinaamse hindoeras. Secundaire etnische stamgenoten van mij zijn Indiers en alle overige hindoerassen buiten India. Kijk hier een tribale visie van mij mbt hindoerassen in nederland van mijn koelielander stam: Hele Hindoestaanse gemeenschap sterft uit Offeraar Dewanand Offercode wfor1267 Offerdatum 7 januari 2009 http://www.dewanand.com/wfor1267.htm ok ok, maar mijn absolute religieuze visies als Hindoelander, volgens de radicale en extremistische hindoe fundamentalistische doctrines van mij, afgeleid van de 600 heilige verzen uit de Bhagavad Gita kan je goed nalezen in onderstaand betoog in een recentelijk boekje van mij: WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 21 of 23 Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi 20. Nawoord, ter besluit Offeraar Dewanand Offercode WART0273 Offerdatum 1 november 2012 http://www.dewanand.com/emancipatie21.htm Dus zo zie je dat jij gelijk hebt, tribale visies en doctrines zijn inderdaad anders dan strikt religieuze die dogmatisch en absoluut gebaseerd zijn op oude heilige Doksalander (heilige eenden kwaak boekjes in sanskriet uit oude india) boekjes. Dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps ps vaak praat ik met andere hindoestaanse stamgenoten van mijn generatie en wij zitten dan erom te huilen samen dat de negers in suriname nu al bijna alle hindoemeisjes hebben verkracht, gegang bangt, hen in vieze hindoehoeren hebben veranderd en dat ons hindoeras en hele hindoeisme nu dus dood is in suriname, een totaal vernegerd, vernietigd en verloederd land. Negerhaat is heel natuurlijk wereldwijd in heel azie, midden oosten, indiase regio en ook in china. Dit is de tribale en racistische denkwijze van ons de niet blanke rassen en stammen buiten europa. Laatst gewijzigd door dewanand : 3 maart 2014 om 22:01. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
sinds 2003 ging onze website online, en Wieroe kwam bij mij logeren als kraker in 2006 en sindsdien typte hij af en toe door als ik moe was of ziek, ook heeft Wieroe het grootste deel van het denkwerk gedaan in zijn luie mandjes als slimme, blote koeliepoes met haren en vier korte pootjes met een erotische staart. Wieroe zit al jaren in denktank dewanand en is het enige actieve lid die ook meedenkt hele dag bij mij thuis. Hierom eist Wieroe nu duurdere Duitse kattenbrokjes uit 1940 om goed te eten en beter te kunnen nadenken met zijn klein kattenkopje. slim he van Wieroe, de slimme, blote koeliepoes uit delft kennisstad. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent hindu chimps |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn verschillende soorten wetten, zoals er ook een diversiteit aan wetboeken is.
De godsdienstige wetten zijn uiteraard een afwijking van de natuurwetten zoals er andere wetten zijn ivm het inrichten van een staat, het gedragen van staten onderling, het drijven van nationale of internationale handel enz.. Het is bovendien niet meer dan normaal dat er conflicten zijn tussen deze wetten : hierover heeft met geleerde rechters, juristen nodig... Al deze wetten bestaan naast elkaar : het is dus duidelijk dat er in de praktijk en keuze gemaakt wordt door de individuën aan welke wetten ze zich wensen te onderwerpen, maar eveneens door de staatsmacht aan welke wetten zij zich moeten onderwerpen. Uiteindelijk gaat het over machtsuitoefening (gelijk krijgen is belangrijker dan gelijk hebben) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Indien we dat zouden kunnen duidelijk maken aan iedereen dat het draait om machtsuitoefening en niet om gerechtigheid en dat de bevolking, indien ze duurzame vrede wil, ze de machtshebbers heel kritisch op hun vingers moet kijken en protesteren bij elk vermoeden van misbruik. Dat de bevolking vooral moet ophouden met slaafs onderdanig te zijn aan deze kaste en in tegendeel heel streng moet eisen dat die kaste zich strikt houdt aan het invullen, vrijwaren en uitvoeren van de belangen van de bevolking ipv hun eigen destructieve inhaligheid de achtervolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste R. Verhiest, Ik denk niet dat het puur erom gaat om macht uit te oefenen. Kijk naar Nederland, juist door veel schade en schande en tienduizenden doden (reken na watersnoodramp 1953:1800 nederlanders op slag dood, zie onder citaat) en daarom is nederland nu een land vol regeltjes en wetjes, om altijd op het ergste voorbereid te zijn, dit zit in het Collectieve oerHollandse onderbewustzijn opgeslagen en deze datapacks heb ik dus gedownload in mijn bruinlander koppie en daarom kon ik die unieke, radicale doctrine van de Hindoelander ontwikkelen. Simuleer dit scenario maar: 2050: 80 procent van de hele Randstad is buitenlands, niet westers, niet blank Hollands, hiervan is 80 procent islamitisch, rest neger, hindoestaans, oost europees, enz. Ga maar nadenken wat een puinhoop het dan niet zal zijn, en hoe verloederd de hele Randstad zal zijn, denk aan de schilderswijk nu, die dus al 90 procent niet westers, allochtoon is met hoogste verloedering van Nederland als wijk. Buitenlands geloof is leuk, maar kom hier niet de baas spelen in Nederland, want de Nederlandse wetten moeten altijd boven de buitenlandse religieuze wetten staan, anders mogen deze gasten maar direct vertrekken, incl die hindoetjes. De Nederlandse (blanke) wetten zijn ontwikkeld via eeuwenlange determinatie in dit harde zeeklimaat, dus hierom zijn die veel beter, intelligenter, veiliger dan die buitenlandse religieuze wetten. Alleen de blanke Nederlanders weten dit het beste denk ik en daarom moeten zij het land hier besturen, en dit zou men wettelijk moeten vastleggen. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten zie dit he: Watersnoodramp 1953 Een verschrikkelijke ramp: in de nacht van 31 januari op 1 februari 1953 gebeurt het meest gevreesde. Dijken breken door en het zeewater stroomt Zuidwest-Nederland binnen. Een combinatie van storm en springtij is de motor achter deze gebeurtenissen. Misschien wel eens gedacht, maar nooit zo verwacht. Niet op deze schaal. Ruim 1800 mensen komen om. Het leed is bijna niet te overzien. Huizen en eigendommen gaan verloren. Het land is onbruikbaar. Veel tijd gaat voorbij tot het leven weer enigszins naar normaal terugkeert. De relatie tussen mens, land en zee is echter ernstig verstoord. Deze zal nooit meer hetzelfde zijn. Dit mag niet meer gebeuren. De veiligheid van mens, dier en land moet drastisch worden verbeterd. Het Deltaplan geeft aan welke maatregelen nodig zijn. Het resultaat: nieuwe dammen, een stormvloedkering en dijken op Deltahoogte. Op 4 oktober 1986 spreekt Koningin Beatrix de woorden: "De stormvloedkering is gesloten. De Deltawerken zijn voltooid. Zeeland is veilig." Een troosteloos gezicht ... ravage bij Breskens 2 februari 1953 (Beeldbank Zeeland, foto: O. de Milliano) In dit thema De ramp Wat gebeurt er begin februari 1953? De nood Gevolgen, slachtoffers, hulpverlening Veiligheid Dit mag nooit weer gebeuren! Zestig jaar later Documentatie digitaal Meer weten? Boeken en websites over de watersnoodramp van 1953 http://www.geschiedeniszeeland.nl/ta...atersnoodramp/ Laatst gewijzigd door dewanand : 8 maart 2014 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Iedereen berechten volgens zijn geloof dan denk ik?
Fundamentalistische uitlatingen op de Londense straten gepredikt vanuit een sharia visie? Snij de tong eruit. Waren er gebarentaal bij? Hak het hand af. Ik denk dat fundamentalisme snel de wereld zal uitzijn. |
![]() |
![]() |