Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2014, 00:46   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard Wat gebeurt er op termijn met de meisjes vd Aarschotstraat?

Als ze oud en afgedankt zijn door ziekte, belabberd uiterlijk etc. .. Wat gebeurt er daar dan eigenlijk mee? Terug naar waar ze gekomen waren, of blijven die hier vivoteren? .. Of .. ?

Ik heb me dat vaak afgevraagd en ik vind het überhaupt schandalig dat dit hier nog steeds gedoogd wordt .. Afschaffen die handel!

Het zou mij doorgaans niet verbazen dat daar soms nogal wat minderjarigen tussen zitten ..

Laatst gewijzigd door bembem : 17 maart 2014 om 00:56.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2014, 01:02   #2
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Als ze oud en afgedankt zijn door ziekte, belabberd uiterlijk etc. .. Wat gebeurt er daar dan eigenlijk mee? Terug naar waar ze gekomen waren, of blijven die hier vivoteren? .. Of .. ?

Ik heb me dat vaak afgevraagd en ik vind het überhaupt schandalig dat dit hier nog steeds gedoogd wordt .. Afschaffen die handel!

Het zou mij doorgaans niet verbazen dat daar soms nogal wat minderjarigen tussen zitten ..
Die eindigen als landloopster op straat, of in het gevang, of het zothuis, of ze sterven jong, van de drugs bvb.
Een absolute minderheid kan aan dit milieu ontsnappen, en bouwt zich ergens een normaal leven op.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2014, 01:19   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Die eindigen als landloopster op straat, of in het gevang, of het zothuis, of ze sterven jong, van de drugs bvb.
Een absolute minderheid kan aan dit milieu ontsnappen, en bouwt zich ergens een normaal leven op.

ok daar kan ik in komen .. maar het zothuis of landloopster .. nee niet echt ..
Oud 17 maart 2014, 01:31   #4
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
ok daar kan ik in komen .. maar het zothuis of landloopster .. nee niet echt ..
ah waarom ?
Oud 17 maart 2014, 01:57   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
ah waarom ?

'k weet niet, ik denk niet dat die echt een zware pathologie hebben om daarin te verzeilen ..
Oud 20 maart 2014, 00:00   #6
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
'k weet niet, ik denk niet dat die echt een zware pathologie hebben om daarin te verzeilen ..
Als die met die job beginnen zullen die wel mentaal gezond zijn...Of ze het blijven is een andere zaak. Van drugs kan je gek worden, van miserie en ongelukkig zijn ook, en eveneens van zekere geslachtsziektes als ze niet verzorgd worden ( syfilis bvb ). En van alles tezamen...Kans genoeg om in het zothuis terecht te komen.
En dakloos ? Als die te oud en mottig zijn om nog klanten te vinden, wat denk je dat die vrouwen dan gaan doen ? Een baan zoeken op een kantoor ? Zich inschrijven op een interim ?
Oud en afgeleefd, zonder enige ervaring in gelijk wat behalve klanten afwerken, komen die automatisch in de goot terecht...Dat kan redelijk snel gaan, dakloos op straat staan hoor. Het volstaat geen geld meer te hebben. En eens dakloos takel je snel af ( kou, honger, vuil zijn put je mentaal en fysiek uit )...

Laatst gewijzigd door meneer : 20 maart 2014 om 00:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be