![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze oud en afgedankt zijn door ziekte, belabberd uiterlijk etc. .. Wat gebeurt er daar dan eigenlijk mee? Terug naar waar ze gekomen waren, of blijven die hier vivoteren? .. Of .. ?
Ik heb me dat vaak afgevraagd en ik vind het überhaupt schandalig dat dit hier nog steeds gedoogd wordt .. Afschaffen die handel! ![]() ![]() ![]() Het zou mij doorgaans niet verbazen dat daar soms nogal wat minderjarigen tussen zitten .. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 17 maart 2014 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een absolute minderheid kan aan dit milieu ontsnappen, en bouwt zich ergens een normaal leven op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok daar kan ik in komen .. maar het zothuis of landloopster .. nee niet echt .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dakloos ? Als die te oud en mottig zijn om nog klanten te vinden, wat denk je dat die vrouwen dan gaan doen ? Een baan zoeken op een kantoor ? Zich inschrijven op een interim ? Oud en afgeleefd, zonder enige ervaring in gelijk wat behalve klanten afwerken, komen die automatisch in de goot terecht...Dat kan redelijk snel gaan, dakloos op straat staan hoor. Het volstaat geen geld meer te hebben. En eens dakloos takel je snel af ( kou, honger, vuil zijn put je mentaal en fysiek uit )... Laatst gewijzigd door meneer : 20 maart 2014 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |