Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 24 maart 2014, 16:44   #1
marie daenen
Banneling

Standaard Stem tegen verder sociaal bloedbad, stem NVa

Indien EDR onnozele en leugenachtige taal via de openbare zenders mag rondstrooien dan heb ik zeker het recht om op een simplistische wijze de harde waarheid te zeggen.
Alleen een NVa regering zal en kan een poging ondernemen om Vlaanderen te redden van een groter sociaal bloedbad dan waarmee EDR en C° ons nu opgescheept hebben.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 16:45   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Indien EDR onnozele en leugenachtige taal via de openbare zenders mag rondstrooien dan heb ik zeker het recht om op een simplistische wijze de harde waarheid te zeggen.
Alleen een NVa regering zal en kan een poging ondernemen om Vlaanderen te redden van een groter sociaal bloedbad dan waarmee EDR en C° ons nu opgescheept hebben.
Ik heb eerder de indruk dat het N-VA is die een Sociaal Bloedbad zal aanrichten.

Arme vlamingen.
Henri1 is offline  
Oud 24 maart 2014, 16:49   #3
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb eerder de indruk dat het N-VA is die een Sociaal Bloedbad zal aanrichten.

Arme vlamingen.
Noch niet door dat het sociale bloedblad al lang is ingezet, en NVa zat niet in de regeringen die ons dat hebben gelapt.
Liever nog wat langer, toch zolang het mogelijk is de kop in het zand steken?
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:03   #4
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Arme vlamingen.
Zei de Waalse bloedzuiger.
DeProf_eet is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:14   #5
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Arme vlamingen.
Liever een snelle ingreep (de "korte pijn") om vervolgens aan het herstel te beginnen, dan een langzame doodstrijd waarbij de patiënt aan het lijntje wordt gehouden.
HRobin is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:14   #6
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Zei de Waalse bloedzuiger.
Beledigend
HRobin is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:17   #7
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Arme vlamingen.
Ach Rikske, de Vlamingen zijn slimmer dan dat hoor, mispak je maar niet. Wie Di Rupo en consoorten gelooft zijn mensen die , ofwel leven van een uitkering, ofwel intellectueel niet in staat zijn om door de leugens door te kijken!!

Natuurlijk kan je ook foert zeggen en profiteren tot alles op is; wie na ons komt moet dan maar zijn plan trekken!!Après nous, le déluge!!!

Vraag is : wie is de slimste, voor zover je enkel egoïstisch leeft.
omaplop is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:26   #8
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard De sociale façade van n-va

Hier hoor je het van iemand die de winkel van binnen kent.

Citaat:
De sociale façade van de N-VA
In 2013 was er de façade van de ‘fundamentele vrolijkheid’ waarmee Bart De Wever zijn nogal zure imago wou opkrikken. Nu, anno 2014, wordt er een nieuwe façade opgetrokken nadat er de voorbije maanden veel kritiek kwam op de harde liberale standpunten en het minieme sociale gehalte van de N-VA. Die kritiek werd uiteraard steeds weggewuifd door de partij.

Maar drie maanden later doet de partij er wel alles aan om, nog voor haar congres, een aantal tekstwijzigingen met een sociaal karakter in de spotlights te zetten. Waren de oorspronkelijke congresteksten dan toch niet zo sociaal? De vraag stellen is ze beantwoorden.
Oorspronkelijke teksten

De oorspronkelijke teksten toonden de ware aard van de huidige N-VA. De teksten zijn opgemaakt door de studiedienst in samenspraak met enkele topparlementairen. Daarin was er geen plaats voor maatregelen gericht naar diegenen die het moeilijker hebben. Ook was er geen plaats voor maatregelen gericht naar diegenen die het meer dan goed hebben en wel een extra steentje zouden kunnen bijdragen. Bij de bespreking van de congresteksten vóórdat ze publiek gemaakt werden vonden sociale amendementen geen ingang. Integendeel, de Europese minimumstandaarden en maatregelen op Europees niveau om sociale dumping tegen te gaan, die eerst wel in de tekst stonden, dienden in deze bespreking te wijken voor een passage die zich uitsprak tégen sociale minimumstandaarden, tégen Europese minimumlonen, …
Tactische bijsturingen

Oorspronkelijk richtten alle financiële maatregelen in de teksten zich naar de hogere middenklasse en de bedrijven. Niets bleef over voor diegenen die het moeilijker hebben. Ook het arbeidsrecht werd volledig herschreven in functie van de bedrijven en tegen de werknemers. Het was voor mij de reden om de deur dicht te trekken. Met dergelijke asociale teksten wilde ik me niet vereenzelvigen. Nadat (en doordat) ik de deur onaangenaam hard had dichtgetrokken, werd wel de verhoging van de 50% schijf in de personenbelasting (voor grootverdieners) nog snel uitgebreid naar de middenklasse door ook de 45%-schijf af te schaffen. Dat was, toen de kritiek kwam, hét grote tegenargument van de N-VA dat de partij toch wel sociaal was (al bereikte men zelfs met deze uitbreiding van de doelgroep nog steeds niet de Vlamingen die het financieel moeilijker hebben). De kritiek dat de partij sociale afbraak zou organiseren bleef echter aanhouden. Dus wordt nu voor een tweede keer bijgestuurd en richt men zich nu dan uiteindelijk toch op diegenen die het echt moeilijk hebben met een verhoging van de leeflonen (weliswaar onder voorwaarden) en de allerlaagste lonen ...
Wie? Een kwestie van geloofwaardigheid

De partij stelt zich nu schijnbaar meer fatsoenlijk op naar het (te) grote deel van de bevolking dat vandaag de dag, met of zonder werk, de eindjes moeilijk aan elkaar kan knopen. Maar verandert er nu fundamenteel iets aan de zaak? Voor mij niet. Een paar zinnen op papier veranderen is eenvoudig en vrijblijvend. Ze praktiseren is nog iets heel anders.

Wie van de kopstukken van de N-VA ziet u deze sociale punten ter harte nemen? Bart De Wever, Ben Weyts, Philippe Muyters, Siegfried Bracke, Steven Vandeput, Theo Francken, Liesbeth Homans, Jan Jambon? Of de donkerblauwe nieuwkomers van de laatste maanden Johan Van Overtvelt, Annick De Ridder, …? Het zijn wel zij die deze punten zullen moeten verdedigen als er regeringsonderhandelingen zijn. Ziet u hen dat doen? Bart De Wever bij de sociaal-economische besprekingen in de bres voor hogere leeflonen, maatregelen voor kleinverdieners, …? Neen, ik denk dat er andere prioriteiten zullen gelegd worden …
Het verleden

Het sociaal-economische programma van de partij was bij de oorspronkelijke congresteksten al een sprookje: veel beloftes waar een zwaar prijskaartje aan vasthangt (met vooral de verlaging van de vennootschapsbelasting en de aanpassingen voor de hogere inkomensschijven in de personenbelasting). Nu zijn daar nog wat mooi klinkende beloftes inclusief prijskaartje aan toegevoegd, een paar honderd miljoen euro hier, een paar honderd miljoen euro daar. Sinterklaas is opnieuw in het land … en nu gelukkig ook voor diegenen die het moeilijker hebben.

Maar Sinterklaas bestaat jammer genoeg niet. Straks moeten er dus weer keuzes gemaakt worden, moet de vinger op de knip … en wat zal er dan sneuvelen? We weten al wat er deze legislatuur gesneuveld is. Haar enige twee sociale speerpunten (de extra kindpremie en de Vlaamse hospitalisatieverzekeringen) die trouwens ook in het Vlaams regeerakkoord stonden, werden allebei opgeofferd door de N-VA. “Door de crisis is extra sociaal beleid geen prioriteit”, zo klonk het toen. Nu plots weer wel?
Kwestie van prioriteiten

Bent u er gerust in dat de sociale standpunten (die wel tegen de zin lijken te zijn opgedrongen) het zullen halen van de neoliberale stokpaardjes die initieel al in hun programma waren opgenomen? Zullen de sociale ‘accenten’ het halen van lagere lasten voor de bedrijven, lagere socialezekerheidskosten (pensioenen, uitkeringen, gezondheidszorg, …), minder overheidstewerkstelling, een zo flexibel mogelijke arbeidsmarkt met flexibelere contracten, flexibelere ontslagregelingen, meer interim-jobs en mini-jobs, loonmatiging door het huidig sociaal overleg te hervormen en af te stappen van de huidige indexering…

De menukaart is nu langer en ziet er nu wel beter uit (toch voor de grote groep die niet donkerblauw denkt), maar wat zullen we krijgen na 25 mei? Wat de kok wil, daarvan hebben we al een duidelijke glimp gekregen in de oorspronkelijke teksten.
Niet mijn Vlaanderen

Het beleid van de voorbije jaren, het profiel van de kopstukken, mijn ervaringen met de congresteksten, … Het hangt allemaal samen. Als het Vlaanderen dat de N-VA vorm wil geven er één is dat vooral gericht is op de sterken in onze samenleving, dan pas ik daar liever voor.

De neoliberale maatregelen zullen misschien zorgen voor grotere winstmogelijkheden voor de grote bedrijven en aandeelhouders, maar veel gewone Vlamingen zullen er weinig plezier aan beleven. Een overheid met weinig inkomsten zal ook haar dienstverlening sterk moeten afbouwen omdat zij daartoe de mensen en de middelen niet zal hebben, opnieuw ten nadele van de gewone burger. Nogmaals, dat is niet mijn Vlaanderen.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...de-van-de-n-va
Pandareus is nu online  
Oud 24 maart 2014, 17:31   #9
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft in eerste instantie overschot van gelijk.
Echter de EDR gelijken hier zullen u volmondig ongelijk geven en u afschilderen als dom, ongeletterd, ongeïnformeerd, zwak, argumentloos,... en noem maar op.
Ondergetekende spreekt ,samen met anderen, uit ervaring.
Het u zo min mogelijk aan u hart laten komen en op de tanden bijten is het enige
dat je kan doen.

Ik hoop dan ook dat u gelijk krijgt en dat N-VA meer kan en zal doen dan de poging om vlaanderen van dat sociaal bloedbad te redden.
Echter persoonlijk stel ik mij daar meer dan bedenkingen bij; het is ons in het verleden al zo vaak beloofd en voor de ogen gehouden en men is er steevast ingetrapt. Tot waar het ons tot op vandaag de dag geleed heeft is duidelijk.
Ik zie er dan ook nu weer geen verandering in komen.
Vrees dat het stemmen op het minst kwade is en dat lost misschien op korte termijn iets op.
Laat dat net ook een van de grootste problemen zijn; het schrikbarend korte termijn denken en dat profileren als lange termijn. Die besparingsgekte bv; korte termijnoplossing die op magische wijze een lange termijnsoplossing zou moeten zijn. En zo kun je nog ontelbare voorbeelden geven.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 24 maart 2014, 17:47   #10
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ach Rikske, de Vlamingen zijn slimmer dan dat hoor, mispak je maar niet. Wie Di Rupo en consoorten gelooft zijn mensen die , ofwel leven van een uitkering, ofwel intellectueel niet in staat zijn om door de leugens door te kijken!!

Natuurlijk kan je ook foert zeggen en profiteren tot alles op is; wie na ons komt moet dan maar zijn plan trekken!!Après nous, le déluge!!!

Vraag is : wie is de slimste, voor zover je enkel egoïstisch leeft.
Als de vlamingen dan effectief slimmer zijn dan we denken waarom is EDR dan onze premier om maar een populair zeer te misbruiken?
Waarom zien "ze" dan nog niet in dat 3 decennia later al die afstraffingen telken maal tot niets nieuws lijden en dat eht steeds erger en erger wordt?

Die wijze vlaming is egoïstisch, klaagt graag op alles wat niet in dat kraam past en is dus van nature uit kleingeestig en bevooroordeeld. Die kortzichtigheid trouwens is vaak bewezen daar hij anderen die hem tegenspreken ook snel kortzichtig zal noemen.

Zult wel zien na 25/05/2014... veel nieuws onder de zon gaat er niet komen, wat ook de uitslag zal zijn van de grote verkiezings show.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:03   #11
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
U heeft in eerste instantie overschot van gelijk.
Echter de EDR gelijken hier zullen u volmondig ongelijk geven en u afschilderen als dom, ongeletterd, ongeïnformeerd, zwak, argumentloos,... en noem maar op.
Ondergetekende spreekt ,samen met anderen, uit ervaring.
Het u zo min mogelijk aan u hart laten komen en op de tanden bijten is het enige
dat je kan doen.

Ik hoop dan ook dat u gelijk krijgt en dat N-VA meer kan en zal doen dan de poging om vlaanderen van dat sociaal bloedbad te redden.
Echter persoonlijk stel ik mij daar meer dan bedenkingen bij; het is ons in het verleden al zo vaak beloofd en voor de ogen gehouden en men is er steevast ingetrapt. Tot waar het ons tot op vandaag de dag geleed heeft is duidelijk.
Ik zie er dan ook nu weer geen verandering in komen.
Vrees dat het stemmen op het minst kwade is en dat lost misschien op korte termijn iets op.
Laat dat net ook een van de grootste problemen zijn; het schrikbarend korte termijn denken en dat profileren als lange termijn. Die besparingsgekte bv; korte termijnoplossing die op magische wijze een lange termijnsoplossing zou moeten zijn. En zo kun je nog ontelbare voorbeelden geven.
60miljard euro per jaar betalen we nu aan schuldaflossing. Een werkelijke ramp voor de bevolking, maar ter zelfder tijd een onuitputtelijke goudmijn voor degene die dat zo leep in elkaar gestoken hebben. Hoe en met de hulp van wie? Dat wordt ons met de dag duidelijker en men moet al driedubbel geblinddoekt zijn om het niet meer te zien.
Niet voor niets dat EDR en C° waanzinniger en waanzinniger taal moeten gebruiken opdat de bevolking hen nog zou geloven. Enfin, ze wedden al lang niet meer op geloven, ze wedden nu 100% op schrik aanjagen voor mogelijke veranderingen.
Ten andere wie zegt u, dat eens alle blinddoeken afgevallen en wanneer die maffia inziet dat hun toneelspelletjes niet meer vol te houden zijn, wie zegt u dat we dan niet in een regelrechte dictatuur van die maffia gaan terecht komen? Zodat die maffia zich gewoon verder kan spijzen op de kap van de bevolking?
En wat zal dan de rol van Europa zijn; of is Europa die maffia?
Denk u echt dat die maffia zo maar hun paktol gaan opgeven?
Ten andere wat was de comedie van Albert anders dan die maffia de hand boven het hoofd houden, regelrecht tegen de belangen van de bevolking in?
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:03   #12
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=AsGardSGO;7071635]
idem

Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 maart 2014 om 18:04.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:05   #13
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zou het moeten omdraaien, want dit is de waarheid:

Stem vooral niet voor de NVA, want dan stemt u gegarandeerd voor een sociaal bloedbad!
Het Oosten is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:07   #14
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Stem vooral niet voor de NVA, want dan stemt u gegarandeerd voor een sociaal bloedbad!
Zou hen dat lukken vanuit de oppositie?
Another Jack is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:08   #15
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik herhaal, dat sociaal bloedbad hebben we al. 60miljard per jaar wordt er al uit de werkende bevolking getrokken om intresten op onze staatsschulden af te betalen.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:10   #16
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herhaal, dat sociaal bloedbad hebben we al. 60miljard per jaar wordt er al uit de werkende bevolking getrokken om intresten op onze staatsschulden af te betalen.
Zelfs internationale organisaties erkennen dat België goed de crisis doorkwam zonder de bevolking te grote besparingen op te leggen. Ook studies bevestigen dit. Een pluim voor deze regering overigens.

Trends, januari 2014.

'België ontsnapt opvallend goed aan sociale ravage van economische crisis'

De economische crisis heeft in de meeste EU-lidstaten een grote sociale ravage aangericht, maar België houdt goed stand. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen.

België blijft op sociaal vlak opvallend goed scoren. Zo is de kloof tussen arm en rijk in ons land min of meer gebleven wat ze voor de crisis was. In bijvoorbeeld Italië daarentegen staat de armoede op het hoogste niveau sinds 1997. In Spanje is het aantal mensen dat van hulporganisatie Caritas afhangt, bijna verviervoudigd ten op zichte van 2008. Het aantal Britten dat naar de voedselbank moet, is vertwintigvoudigd sinds de uitbraak van de crisis zes jaar geleden. De cijfers staan in De Morgen.

U zult natuurlijk altijd iets vinden om over te janken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2014 om 18:24.
Het Oosten is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:43   #17
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Integendeel. Zelfs internationale organisaties erkennen dat België goed de crisis doorkwam zonder de bevolking te grote besparingen op te leggen. Ook studies bevestien dit. Een pluim voor deze regering overigens.
Het kan die internationale organisaties geen bars schelen dat in la Belgique de ene bevolkingsgroep wordt uitgekleed om de andere bevolkingsgroep terug op de sporen te zetten en dan nog juist door een politiek te volgen die die andere bevolkingsgroep zo ver heeft doen achterop hinken, steeds op kosten van die ene bevolkingsgroep.
Het enige dat de internationale context interesseert is dat er geen tweede Griekenland, Spanje, Italië of Portugal ontstaat. Bovendien hoe erg is Frankrijk met ons land verstrengeld en hoeveel winsten halen ze nu al uit België. Frankrijk dat er bovendien zelf alles behalve goed voorstaat. Indien Frankrijk valt mag Europa zijn deuren sluiten.
Dat dat allemaal heel ondemocratisch op de kap van de Vlamingen gebeurt is de laatste van hun kopzorgen.

Citaat:
Trends, januari 2014.

'België ontsnapt opvallend goed aan sociale ravage van economische crisis'

De economische crisis heeft in de meeste EU-lidstaten een grote sociale ravage aangericht, maar België houdt goed stand. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen.

België blijft op sociaal vlak opvallend goed scoren. Zo is de kloof tussen arm en rijk in ons land min of meer gebleven wat ze voor de crisis was. In bijvoorbeeld Italië daarentegen staat de armoede op het hoogste niveau sinds 1997. In Spanje is het aantal mensen dat van hulporganisatie Caritas afhangt, bijna verviervoudigd ten op zichte van 2008. Het aantal Britten dat naar de voedselbank moet, is vertwintigvoudigd sinds de uitbraak van de crisis zes jaar geleden. De cijfers staan in De Morgen.
Het enige dat de staat la Belgique gedaan heeft is het overgrote deel van de crises doorschuiven naar Vlaanderen en Vlaanderen, vroeger een van de welvarendste regio's van Europa gaat dat gelag dubbel en dik betalen, in het beste geval met wat vertraging, maar betalen zullen ze. Alle wettelijke hefbomen zijn in stelling gebracht. Uw pluim voor EDR mag u voor mijn part op een andere plaats steken. Niets, maar volkomen niets heeft hij voor de Vlamingen gedaan, in tegendeel hij heeft ze in deze mondiale economische en financiële wereldcrises nog ene grote zet in de rug, richting afgrond gegeven.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 18:43   #18
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=Het Oosten;7071699]
idem

Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 maart 2014 om 18:43.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 19:48   #19
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het kan die internationale organisaties geen bars schelen dat in la Belgique de ene bevolkingsgroep wordt uitgekleed om de andere bevolkingsgroep terug op de sporen te zetten en dan nog juist door een politiek te volgen die die andere bevolkingsgroep zo ver heeft doen achterop hinken, steeds op kosten van die ene bevolkingsgroep.
Het enige dat de internationale context interesseert is dat er geen tweede Griekenland, Spanje, Italië of Portugal ontstaat. Bovendien hoe erg is Frankrijk met ons land verstrengeld en hoeveel winsten halen ze nu al uit België. Frankrijk dat er bovendien zelf alles behalve goed voorstaat. Indien Frankrijk valt mag Europa zijn deuren sluiten.
Dat dat allemaal heel ondemocratisch op de kap van de Vlamingen gebeurt is de laatste van hun kopzorgen.

Het enige dat de staat la Belgique gedaan heeft is het overgrote deel van de crises doorschuiven naar Vlaanderen en Vlaanderen, vroeger een van de welvarendste regio's van Europa gaat dat gelag dubbel en dik betalen, in het beste geval met wat vertraging, maar betalen zullen ze. Alle wettelijke hefbomen zijn in stelling gebracht. Uw pluim voor EDR mag u voor mijn part op een andere plaats steken. Niets, maar volkomen niets heeft hij voor de Vlamingen gedaan, in tegendeel hij heeft ze in deze mondiale economische en financiële wereldcrises nog ene grote zet in de rug, richting afgrond gegeven.
Vlaanderen is nog steeds een van de welvarende regio's in Europa. Dat Vlaanderen nu wat achteruit boert, heeft niets met België te maken. Ook Nederland boert achteruit en die hebben geen Wallonië of Brussel waar u de hele tijd op sjamfoetert.

Wanneer Ford-Genk sluit, alhoewel het bedrijf renderend is, dan heeft dit maar weinig te maken met een of andere regering. Het heeft allemaal te maken met strategieën van internationale bedrijven op wereldvlak. Hou dus eens op met afgeratelde simplistische verhalen op te dissen die geen kat meer gelooft,NVA- partijslaafje.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2014 om 19:49.
Het Oosten is offline  
Oud 24 maart 2014, 20:06   #20
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is nog steeds een van de welvarende regio's in Europa. Dat Vlaanderen nu wat achteruit boert, heeft niets met België te maken. Ook Nederland boert achteruit en die hebben geen Wallonië of Brussel waar u de hele tijd op sjamfoetert.

Wanneer Ford-Genk sluit, alhoewel het bedrijf renderend is, dan heeft dit maar weinig te maken met een of andere regering. Het heeft allemaal te maken met strategieën van internationale bedrijven op wereldvlak. Hou dus eens op met afgeratelde simplistische verhalen op te dissen die geen kat meer gelooft,NVA- partijslaafje.
Ik ben het partijslaafje van niemand. Ik heb de NVa niet nodig om mijn ogen open te doen. De zesde staatsmisvorming spreekt meer dan genoeg voor zichzelf. Maar ja men heeft het zo ingewikkeld gemaakt dat de gewone mensen niet begrijpen wat er allemaal in staat en de Vlaamse regeringsvertegenwoordigers houden de tanden stijf op elkaar en laten alleen maar iets uitlekken als ze het niet meer kunnen verbergen.
Vreemd, niet, anders bij de verkiezingen pakten de partijen uit met wat ze allemaal gerealiseerd hadden in de vorige regering en nu? Tanden stijf op elkaar en buiten NVa bashen komt er geen zinnig woord uit.
Duidelijk, niet?
marie daenen is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be