![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Maar daar is een belangenvereniging het niet mee eens;
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...nen-niet.dhtml Via het Marokkaans paspoortnummer kan Nederland nagaan of steuntrekkers bezittingen hebben in Marokko.Zo willen ze nagaan of er niet onterecht steun wordt uitbetaald. Misschien een goed idéé voor Belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schande voor onze politiekers enz om daar geen werk van te maken ipv te doen alsof ze van niets weten! Een door onze eigen bewindvoerders georganiseerde bedriegerij dus...mooi... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet 't, Marokko weigert daarover informatie door te geven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Hallo , met het CGKR ??
-- Goedendag met CGKR , met wat kunnen wij u van dienst zijn ?? - Mag dit wel ?? -- Foei , hoe durven ze !?!?!?!? - Wat kan men hier tegendoen ?? -- Slagroomtaart in hun gezicht gooien !!!! - Euh ?? -- Maar ja , altijd leuk ![]() Ik denk dat de bom zou barsten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokko wil namelijk geen conflicten met de EU en haar lidstaten en geeft meer informatie door dan men denkt. Zo is Marokko ook bereid om hier veroordeelde Marokkaanse criminelen in Marokkaanse gevangenissen hun straft te laten uitzitten, maar is het Belgie die daar tegen is. De gevangenissen in Marokko hebben te weinig sterren in de Michelingids. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men eigendommen in het buitenland gaat inbrengen om een sociale zekerheid te kunnen genieten of bij de belastingen voor de aanslag, dan komen veel politici in de problemen. De wet zegt immers ook dat je geen inkomsten uit bezittingen in Belgie mag hebben om een leefloon te trekken. En inkomsten uit bezittingen buiten Belgie moeten niet aangegeven worden bij de ficus in Belgie, maar in het land waar het eigendom gelegen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef je dat nummer niet, krijg je geen uitkering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf meegemaakt: wie in Belgie een eigendom bezit (al of niet afbetaald) krijgt géén sociale woning toegewezen. Een marokkaans schoolmeisje dat bij mij kwam poetsen omdat haar vader weigerde haar geld voor schoolbenodigdheden te betalen, vertelde me dat ze hier in een grote nieuwbouw sociale woning woonden (vijf kinderen), dus een pak groter dan mijn eigen zeer bescheiden woning die ik aan het afbetalen was. In Cassablanca echter, had vader een appartements blokje met vijf verdiepingen. Het meisje was te naïef om te weten dat dit hier zeker best niet geweten was. Dit waren dus verrijkers pur sang: vijf kinderen (kindergeld) sociale woning vader had wel een lange tijd gewerkt, maar toen de fabriek failliet ging, was ook hij gestopt en ontving werkloosheidsuitkering. Ze zaten er blijkbaar wel netjes in als je een appartementblok in Cassablanca kan verhuren. Ze verdween trouwens zonder verwittiging nadat ze voldoende geld voor haar stof had verdiend met te poetsen. Mijn advertentie was dus waardeloos geweest en ik nam me voor geen marokkaanse meer aan te pakken als poetsvrouw. Ik neem aan dat zoiets "ervaring" heet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 april 2014 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, in België gaat men dat nooit controleren. Kost te veel moeite en is stigmatiserend. Waarschijnlijk zullen zij er ook nog de wet op de privacy bijhalen. En de islamietjes zijn weeral gered.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Turkije hebben ze de wet ondertussen veranderd geloof ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat niet alleen de usual supsects deze wet niet zien zitten...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2014 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een rijksinwoner van Belgie is belastbaar op zijn wereldwijd inkomen. Op niet in Belgie gelegen onroerend is dat de huurwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Marokko wil dat haar onderdanen andere landen leeghalen en dat geld transfereren naar Marokko. Het is staatspolitiek. Laatst gewijzigd door Conscience : 10 april 2014 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus een heel deel heeft bezittingen in Marokko.Niet allemaal,maar wel een deel. Als je dat een vooroordeel noemt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...-opgeven.dhtml
Nederland kan blijkbaar wél actief zoeken naar deze vorm van sociale fraude. |
![]() |
![]() |