Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2014, 14:10   #1
Politics.be
Redactie

Politics.be's schermafbeelding

Standaard Sp.a You are connected and we are connected.

We zijn allemaal Brusselaars. Brusselaars die hier geboren zijn, maar evengoed Brusselaars die hier niet geboren zijn, maar voor Brussel gekozen hebben. Definitief of for the time being. In Connecting Brussels geef ik u mijn visie op onze stad, gevoed door mijn eigen ervaringen en door die van de Brusselaars die ik dagelijks ontmoet. Ik hoop dat deze visie u aanspreekt, u doet dromen, u doet reageren of u doet bewegen. Want dat is mijn ambitie: Brussel in beweging brengen.

Op 25 mei 2014 kiezen we de toekomst van Brussel. Ik heb voor Brussel gekozen, en met de ambitie om Brusselaars te verbinden en om Brussel in beweging te brengen. Graag samen met u.

Lees Connecting Brussels op de website of online. Of bestel gratis mijn boek.
Nous sommes tous des Bruxellois. Des Bruxellois qui sont parfois nés ici… et parfois pas, mais qui ont tous choisi Bruxelles. Définitivement ou pour quelque temps.

Connecting Brussels présente ma vision sur notre ville, une vision qui se nourrit de mes propres expériences mais aussi de celles des Bruxellois que je rencontre chaque jour. J’espère que cette vision vous parlera, vous fera rêver, réagir ou bouger. Car c’est l�* toute mon ambition : faire bouger Bruxelles et ses habitants.

Le 25 mai 2014, nous choisirons l’avenir de Bruxelles. J’ai opté pour Bruxelles, avec l’ambition de relier entre eux les Bruxellois et de faire bouger Bruxelles. J’aimerais le faire avec vous.

Lisez Connecting Brussels sur le site web ou en ligne. Ou commandez gratuitement mon livre.

Copyright © 2014 sp.a brussel, All rights reserved.
U ontvangt deze mail omdat Pascal Smet vermoedt dat u interesse heeft voor zijn visie op Brussel.

Our mailing address is:
sp.a brussel
Lombardstraat 57
Brussels 1000

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be