![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ....lijden we aan haantjesgedrag? (ik gebruik "wij" omdat ik gok dat minstens 95% van de posters hier mannelijk zijn)
ik vind het allesinds jammer. en niets zo aantrekkelijk als een vrouw die met politiek begaan is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen de vrouwen lijden aan kipjesgedrag (excuseer me de woordspeling, dames). Uit mijn tijd als partijsoldaat heb ik onthouden dat het moeilijk is veel politiek gedreven vrouwen te vinden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
M'n theorie is dat vrouwen zelfzekerder zijn omdat ze het gevoel hebben zich voort kunnen planten, op elk moment, met gelijk welke man. Mannen daarintegen hebben een zekere bewijsdrang, waardoor ze zich bezig houden met filosofie, wetenschap, politiek, op hun hoofd proberen staan in cafés om vrouwen te imponeren, etc. Politiek is een voortvloeisel van darwinisme - denk eens na hoeveel conflicten heel basisch gezien over territoriums gaan. Laatst gewijzigd door Tamam : 6 maart 2014 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er weinig vrouwen in de politiek zitten, dan is dat hun eigen fout.
Als vrouwen het willen, kunnen ze er in stappen. Als vrouwen het willen kunnen ze op vrouwen stemmen. Als vrouwen dus niet in de politiek stappen, en niet op vrouwen stemmen, dan moeten ze niet komen memmen dat ze er niet ingeraken. Het is hun eigen domme fout.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oestrogeen en politiek gaan niet samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de vrouwen niet op vrouwen stemmen, en dat er dus minder vrouwen verkozen worden.....dan moet ge niet komen bleiten ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen in de Politiek?
Van op het ogenblik dat ze daar verschenen zijn lag de boel overhoop dacht ik. Vrouwen terug aan de haard! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel komen ze niet op ofwel wordt er niet op ze gestemd als ze wel opkomen.
Veel andere redenen zie ik niet…
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, u en de meeste mannen lijden aan haantjesgedrag.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is moeilijk politiek gedreven vrouwen te vinden omdat de mannen aan haantjesgedrag lijden en dus in de pikorde van de partij driftig om zich heen pikken en met de ellebogen werken om toch maar bovenaan te komen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If you can't beat them, join them!
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarvoor uw afkorting staat "searching women to pay"? Omdat u geen andere vrouwen kunt krijgen?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei de heer Testosteronnetje ...
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lijsten moeten normaal opgesteld worden en niet met een air van : wij mannen zullen eens laten zien hoe weinig we de arme vrouwtjes discrimineren.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een slachtofferrol, je kan als vrouw natuurlijk ook gewoon voor jezelf opkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |