![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2014 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kweenie. Ik hecht niet veel belang aan kutmarrokaantjes die proberen via onnozele filmpjes op YouTube om 'bekend' te worden. Lijkt wel het enige dat die gastjes te doen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zo zien we maar aan welke kant de meeste journalisten staan. En wat objectiviteit voor hen betekent.... Maar ja hoe ging dat ook weer met alle middelen.
prachtige repliek van FDW trouwens.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beiden zijn idioten in hun vak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() tja niet iedereen kan als clown en darling van de linkse media ronddollen op een podia in een pandakostuum...
De n-va dat is morfine voor de vlaamse kiezer. Het maakt de Vlaming suf en weerloos. En denk maar eens aan het volgende ... in het geheim ben ik zeker dat Dewever net als het gros van de Vlaming denkt wat FDW zegt. Maar Dewever speelt een rol een beetje zoals Eddy Wally. En dat komt hem financieel en carrierematig goed uit. Dewever is een politiek weekdier. Geen leeuw maar een panda. Je kan FDW veel verwijten( ik vooral zijn aangebrande contacten al heeft zelfs jambon die en ook het feit dat hij vroeger onnodig provoceerde al valt dat in het niets met de multicriminele realiteit)maar hij heeft tenminste moed en is standvastig. Eigenlijk had ik meer sympathie voor de n-va ten tijde van Bourgeois dan de opgeblazen luchtbel die ze nu zijn. Al probeerde de media hen toen al te gebruiken . Maar ja van een hark kan je nu eenmaal geen circusartiest maken he. Ik dacht toen zelfs lid te worden van de n-va( al was het dan vooral uit beroepsmatige redenen nl dat VB lidmaatschap niet evident is). Zodra ik het stemgedrag van Brepoels te zien kreeg in het EU parlement was dat geen optie meer. En voor je begint te blazen over partijslaaf. Ik ben welgeteld 2 jaar lid geweest van het VB in een ver verleden en ik heb nooit ook maar 1 boek gekocht van FDW . De enige boeken die ik heb van VB signatuur zijn van .... een man die net als dewever een carrierekeuze maakte. Karim VO. nl zijn boek van de guldensporenslag en het " verloren vaderland". Interesse ? ![]() Mocht het VB echter niet op de kieslijst staan ...ging ik gewoon niet stemmen. En die fabeltjes dat het VB zou verliezen bij afschaffen stemplicht geloof ik niet. Zie naar FN , PVV , Lega nord , republikeinen VS , SVP etc. Rechts en uiterst rechts scoren heel goed bij lage opkomst. En het nieuwe vooral ingevoerde proletariaat komt als hun privileges in gedrang komen. Bij afschaffing stemplicht zal het electoraat ouder en autochtoner zijn nl Omdat die mensen gewoon zijn om te stemmen. Of de afschaffing van de stemplicht een goede zaak is laat ik in het midden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Ik heb die video van Dewinter bekeken. Zoiets verwacht je niet van een 'serieuze' politieker. "BMW OCMW" "Ga terug naar Marokko"...
Dewinter is iemand die nog niets gerealiseerd heeft in zijn leven, buiten véél blabla. Hij is in mijn ogen de duurste dopper van Vlaanderen. Wanneer wordt hij uitgenodigd door de RVA om zijn sollicitaties te controleren? Of moet hij geen echte job gaan zoeken???
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nu eenmaal oorzaak & gevolg, en iemand moet die mis- & wantoestanden aankaarten! Want alle andere politici zijn er te laf voor en vegen die gore troep liever onder de mat, en dan maar hopen dat janmetdepet er geen weet van heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 maart 2014 om 05:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor mij lijkt het dat het allemaal om geld draait, want wie wil niet minimum 200.000 euro per jaar verdienen zonder daar echt iets voor te doen. De grootste doppers zitten in de politiek, lijkt mij.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB moet eens leren aanvaarden dat de multicultuur er is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het VB hoeft de multicul helemaal niet te aanvaarden. Hoe marginaal die partij ook moge zijn geworden, ik vind het knap dat zij tenminste zich duidelijk uitspreken over het groeiende multiculprobleem. Laat het idioot ronddansen in een pandapak maar over aan andere, 'serieuzere' partijen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ga je de multicultuur wegtoveren? Allemaal den trein op? |
|
![]() |
![]() |