![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijf breuken in gezicht van weerloze comapatiënt
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Wel , de patiënt lag daar zo uitdagelijk , die persoon kon er niet aan weerstaan !! Het werd gewoon uitgelokt !!!! Oh ja , bovenstaande 3 zinnen moet tegengesteld lezen !! In wat voor een verrottingsmaatschappij leven wij ???????? Wat voor diarreepummel ben je dat je een comapatiënt mishandelt ???? Als de wet het zou toelaten: Ik wil de dader met plezier een honkbalknuppel in de smoel kloppen , en blijven kloppen zolang die beweegt !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afschuwelijk, hoop dat de daders streng gestraft worden.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trust but check. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat er echter een stijging is en de ernst soms toeneemt is zorgbarend maar niet zo zeer als het waarom. De wetenschappelijke psychologie heeft al redelijk wat verklaart maar is nog iets dat maar net de kinderschoenen ontgroeit is en nog steeds onderhevig is aan groei of betwisting. Oorzaken liggen vaker dieper dan het individu zelf en zijn al dan niet mentale gezondheid. Die laatste is dan ook nog vaak het probleem; mentale gezondheid is een moeilijk begrip en kan niet altijd of geheel in eenvoudig passende kaders gegoten worden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ik vind het wat overdreven om de wandaden van één psychopaat af te schuiven op de maatschappij in het algemeen.
Ik kan mij zelfs op geen enkele mogelijke manier inbeelden wat de motieven voor deze aanval zouden kunnen geweest zijn... Of misschien was het een doorgedraaide liberaal die vond dat de comapatiënt een parasiet was die dringen aan euthanasie moest onderworpen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ach ja video spelletjes leiden tot agressie, dit is gewoon een kopiekat van de crimi clowns, achterlijke mensen die geen realiteitsbesef meer hebben.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die zelfs graag weten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , Wat gaan ze er dan aan doen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een tijd waar vollop promotie wordt gevoerd voor euthanasie en zo, om de samenleving zogezegde kosten te besparen. Laatst gewijzigd door giserke : 28 maart 2014 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() psychopathie, sadisme. Kortom, mensen die gevaarlijk zijn voor de samenleving en er voor de rest van hun dagen uit moeten worden verwijderd.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan toch gewoon niet meer door de beugel zo iets. ![]() Een mens die zich totaal niet kan verdedigen in elkaar gaan rammen? Ik hoop dat de dader van deze walgelijke feiten een serieuze straf wacht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |