![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij wie komen zo'n mensen nog aan huis?
Bij ons thuis kwam vroeger elke week de melkboer en de brouwer langs. Er kwam zelfs iedere maand iemand langs voor de vakbondbijdrage als ik het me goed herinner. Waar gebeurt dat nog, zo'n huisbezoeken van winkeliers enzo?
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot mijn verbazing heb ik vastgesteld dat er in mijn straat nog altijd een melkboer komt. Eerst liet het mij koud want ik was content van mijn fakteur maar sinds de fakteur een faktrice geworden is, ben ik geïnteresseerd in andere huis-aan-huis-leveranciers.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Melkboer, bakker, diepvriesproduktenleverancier, ijskar, schoorsteenveger, fruit-en groentenboer,...... en 'k zal er nog wel ene vergeten zijn..... Maar je moet natuurlijk thuis zijn en iets meer betalen dan in de gewone winkel.....