![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De twee families die het vaakst worden genoemd zijn die van August De Schryver en Frans Van Cauwelaert.
Alternatieven ? Bij welke families kan het lang vermist vaneyckje nog op zolder staan ? Gewoon bestormen met rieken en het dingetje terughalen ? Of nog een keer 80 jaar wachten op actie van het parket ? Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Of zou het ergens in een kluis zitten ? Als onderpand voor een Arco- of Dexiadeal ?
Godweet welke onderwereldonderpandcarrière heeft ons vaneyckje al achter de rug de voorbije 80 jaar ? Vreest men het schandaal ? Of de ketting van schandalen ? . Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En geschiedkundige die deze bewering lanceerde, Paul De Ridder, is niet de minste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik zal straks eens op mijn zolder gaan kijken. Heb daar al lang niet meer opgeruimd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit licht ik je doopceel ![]() . Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat geen leuk TV programma die 'Rechtvaardige Rechters'
![]() Mijn zin even afsluiten met het Rechtvaardige Rechters lied ... Streng, maar rechtvaardig Niet te zachtaardig Zet al die zakkenwassers maar eens in hun ondergoed Streng... het moet! ![]() Ter info: Het programma Ok, het ging over het gestolen paneel van het Lam Gods dat tot op heden ten dage nog steeds niet tevoorschijn gekomen is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2014 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijk toch! dat is genoeg stof voor drie films en zeven series!
Gentse familie houdt al tachtig jaar gestolen schilderij in de kelder verborgen! SMULLEN GEBLAZEN. EN ja, nu het gerestaureerd wordt, wordt het tijd dat het terug boven water komt. Voor mijn part hoeven ze zelfs geen straf meer te krijgen, enkel met naam en toenaam wereldwijd vernoemd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Er is helaas niet al te veel te vinden online over de bankschandalen destijds.
Bank-Unie, Boerenbond, veel krijg ik niet bovengespit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet toch niet moeilijk zijn dat paneel volledig anoniem terug te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is een niveaan. Onbetrouwbaar dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Speelt hier een politiek element ?
De aandacht voor het paneel brengt zeker ook aandacht voor de (katholieke) bankschandalen destijds. De parallel met Arco zal niet moeilijk te trekken zijn. Bizarre timing toch ? Zo dicht bij de verkiezingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ook gesignaleerd in omgeving Goedertier destijds :
Emile Tibbaut, Edmond Rubbens. De lijst van verdachte families kan niet groot genoeg worden ![]() ... Per 'mutualiteit' van 3000 arbeiders kreeg men destijds 200.000 franken bij elkaar. Die dan o.a. dienden om de koloniale bedrijven van de gentlemen te financieren ? Of droom ik die dingen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het verhaal van de bank in moeilijkheden loopt merkwaardig parallel aan Dexia.
Ook toen een toren van honderden miljoenen schulden. Die door een tekort van nauwelijks 1 miljoen aan het wankelen werd gebracht. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het een beetje zielig als je steeds weer jezelf moet kronen tot keizer, nietwaar ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat ruziegedoe nu echt steeds mee naar k&k komen, bende zeikers.
![]() |
#20 |
|
![]() Dat jij het onbetrouwbaar vindt maakt het alleen nog geloofwaardiger. Dank u voor uw 'waardevolle' tussenkomst.
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 maart 2014 om 16:09. |
![]() |
![]() |