![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wat is dat voor een beest?
Vanuit de politiek streeft men naar een multiculturele samenleving en toch gebruiken ze een separatistische term? Hoe verklaren ze dat? Kan het gewoon niet "burgerbeleid" genoemd worden? In mijn ogen zijn er 3 gemeenschappen: mensen; dieren; planten. Meer niet, dus een burgerbeleid, florabeleid en een faunabeleid is het begin van een goed gestructureerd beleid. Toch juist of niet? ![]() Vreemdelingenbeleid tssssss zo'n vies woord. Als vreemdelingenbeleid nu eens een ECHT BELEID had, dan kon ik nog zeggen "oke cava". Maar nu is dat meer een "hou-de-vreemdelingen-dom-beleid". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een cursiefje plaats je bij voorkeur bij Koetjes&Kalfjes.
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er voor alle kinderen schoolplicht was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met één zaak kan ik het eens zijn, er is nu geen echt beleid, alles kan en mag, maar je mag er niets op zeggen want dan duwen ze je in een hokje, en je weet vast wel het welke!
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien moeten we voor ideeën inzake vreemdelingenbeleid maar eens te rade gaan bij de Islam, dus kijken in de Koran. Daar vinden we 3 categorieën mensen :
1. gelovigen (moslims) 2. ongelovigen die, mits betaling van speciale belasting mogen blijven leven (vb. Joden, Christenen) onder een minderwaardig statuut 3. ex-moslims en veelgodenvereerders, die dood moeten Inzake modern vreemdelingenbeleid kunnen we ook kijken naar de huidige "echte" moslimlanden zoals, laat ons zeggen, Saoudi-Arabië : wie er niets specifieks ter verbetering van het land zélf te doen heeft (er komen werken en dienen bvb.), komt er niet in als ongelovige. Sommige plaatsen zijn hen ten allen tijde verboden! Mede-moslims mogen wèl hun bedevaart komen doen, maar ook niet meer en daarbij moeten ze op de betreden paden blijven. Vrouwen mogen daarbij al helemaal niks en dienen onzichtbaar en stom (in beide betekenissen) te zijn. Interessant en verhelderend, is het niet? Dutch http://dutch.faithfreedom.org/forum |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alpina schreef:
Citaat:
Worden er dan kinderen verboden naar school te gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK ! LEERplicht dan.
Maar ik reageerde op het standpunt van Mustapha dat : Citaat:
![]() (alhoewel, ik denk dat er precies veel meer "thuis" leren!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() INDERDAAD,IK WEET WAAROM!!!!
Vreemdelingen blijven moeilijk doen ,ondanks alle kansen die we ze geven...vaak hebben ze het er dan nog moeilijk mee zich ook maar een BEETJE aan te passen.Ik kan begrijpen dat je gelovig bent,maar dit ten koste van integratie?DAT IS ONZE SCHULD TOCH NIET?!? Wie gaat er hier lopen met ONZE sociale zekerheid, ONZE sociale woningen...en nu trachten ze ook noch ONZE POLITIEK af te pakken (cfr.RESIST) Ben ik dan de enige die zo verontwaardigd is van al die ondankbaarheid?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
als daar filipke de winter mee moet doorbrengen...amaai. maar ja...hij moet ook niet verwachten dat hij een slimme achterban heeft. anders kan hij jullie niet zoveel wijsmaken natuurlijk. al jaren belooft hij jullie dit en dat met zijn grote bek en jullie lopen der achter als schaapjes die béé zeggen als filip dat ook zegt.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu zal dat aantal flink gestegen zijn. Tel na 18 mei maar eens de stemmen van Vlaams Blok en Liberaal Appel samen op. Ik ga gokken op 750.000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Banneling