![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
De onderlinge geschillen ... Terug naar de arena's ten tijde Imperium Romanum Kherbache is er 'ziek' van geworden zelfs van die hele heisa. ![]() Het lijkt al bijna op een aflevering uit die prachtige serie 24 Wordt vervolgd ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 april 2014 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Kherbace zich inderdaad ziek had gemeld, dan biedt De Wever beter zijn excuses aan over die specifieke uitspraak. Als de N-VA moraalridder speelt bij de 'zieke strateeg of strategisch ziek-uitspraak', moeten ze wel consequent zijn.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 9 april 2014 om 15:54. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook zo, ik meen me te herinneren dat ze in het begin continu hun eigen beleid aanvielen.
Totaal ongeloofwaardig dus. Als zij de hele tijd N-VA mogen aanvallen, ook nationaal, dan moeten ze maar tegen de weerbots kunnen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat in Antwerpen, maar ik kan me inbeelden dat een gemeenteraadslid wel kan bellen naar één of andere dienst om zich ziek te melden. Als dat niet is gebeurd, dan is het inderdaad weinig geloofwaardig.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Bruno Tobback nog het lef heeft om te laten uitschijnen dat ze goed bezig zijn in Antwerpen as SP.A zegt ook weer alles.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ²
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar de foorwijven Kerbache en Almaci voeren politiek zoals in de middeleeuwen. Met veel nietszeggend gekrijs dat door de mensen gewoon weggelachen wordt. De SP.A heeft in ieder geval op 16 maanden tijd nog geen enkele constructieve bijdrage geleverd aan de Antwerpse gemeenschap.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leugenwijf dus ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De partijslaven worden vrijgesteld van hun dagtaak. De Wever heeft zich reeds verontschuldigd.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over al de rest: spa is tot niets in staat behalve graaien in de zakken van de werkmensen en ondernemers |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Kherbache verontschuldigd was, dan is het niet netjes wat De Wever doet. En iemand als De Wever - die in het verleden het toch vaak had over politieke fatsoen en dergelijke - heeft dit niet nodig om zijn punt te maken. In tegendeel, het schaadt het zelfs. Als Kherbache niet verontschuldigd was, dan heeft De Wever gelijk dat hij dit zegt.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet dat ze dit niet gezegd heeft.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is dat ze helemaal niet ziek was.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |