![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net op de radio gehoord: onze schalkse prins is het afgebold uit het ziekenhuis. De verpleegster trachtte het hem af te raden, maar hij duwde haar opzij en zwalpte naar buiten om in een taxi te stappen.
Altijd leute met zo'n familie. Benieuwd of de verpleegster klacht gaat neerleggen, want een duw staat gelijk aan slagen (maar zonder verwondingen) ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem doen. Buiten de controle van het ziekenhuis kan hij beter reclame maken voor zijn royale famille dan erin.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me nu zo plots af: bij welke ziekenkas zou hij zijn? (en de rest van de famille ?) En op basis van welke sociale bijdragen van een werkgever ?
Ook een vorm van verdoken financiering van Laeken zeker ? Als het riziv vb. alles simpelweg voor hen betaalt? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je nog altijd niet door dat het een aprilgrap is?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ge dat nu verklappen? In plaats van wat mee te spelen, maar op een manier met een dubbele bodem ...
Ook niet veel zin voor humor zeker. .
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Zou de prins ook controle krijgen van Medex?? Ik krijg telkens controle,, ook al ben ik maar zelden ziek, hoogstens 1 of 2 dagen, soms ben ik nog niet terug van de huisarts en staat er al zo'n controle pipo aan de deur die blijkbaar niet de capaciteiten heeft een eigen praktijk te runnen. Dus iederen gelijk voor de wet??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zijt er met uw twee voeten in gelopen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 april 2014 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afschaffen die compleet overbodige en ondemocratische poppenkast.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb dat helemaal zelf alleen uitgevonden. Daar is niks over gezegd op de radio !! Puur en ongezouten, alleen uit mijn gescleroseerd brein. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Was het maar waar... Dan liep die volgevreten herriemaker tenminste nog de kans om onder 'n auto te lopen... Het zou weer één uitzuiger minder zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |