![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() 90+3' die stomme kop van Ramos!!
![]() En hoe zit het met onze Thibaut Courtois, gaat hij ook stemmen en hoe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Real heeft verdiend gewonnen.
Ik had Courtois ook liever zien winnen maar eerlijk is eerlijk, Real was beter. Ze hebben alleen heel lang met kansen gesmost. Maar toen het eenmaal echt moest ging het ook wel. Atletico daarentegen hing aaneen met slechte passes. Het middenveld was rampzalig. Ik begrijp best dat er tactieken bestaan waarbij je de bal aan de tegenstander laat maar dat wil nog niet zeggen dat je hem zo maar moet geven he?
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Die analyse is minder belangrijk, beste BigF.
Nu ja, vertel 's over 5 minuten extra tijd. Dat was niet normaal, dus eerder geld en politiek maar geen sport avond was het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Aangezien de wissels (30 sec extra per wissel) en de blessures was die 5 min wel correct. Real heeft zijn weerbaarheid en superioriteit aan fysike kracht getoond en gewonnen. Ik vind het ook heel spijtig en de eindscore overdreven maar Atletico, wetende vanwaar ze komen hebben een fantastische job gedaan. Veel respect voor hun en echt spijtig van die goal in 90+3, het was hun zeker gegund.
Nu voor Courtois, waar ik dikke fan van ben. Die gaat nog grote prijzen binnen halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ook fan van real van kinds af maar ik wou graag dat Atletico het wint. Kwestie van smaak voor verandering en evolutie in voetbal, dat is al. Bovendien zou het een extra duwtje voor rode duivels van Athletico kunnen geven. Maar gelukkig heeft een andere Atletico mij weer opgelucht gemaakt. Athletico Tétouan hebben gisteren Marokkaanse liga gewonnen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |