![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [font=MS Sans Serif]
Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 23 september 2004 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Dat klopt. Vlaanderen is heel belangrijk voor het Vlaams Blok. Nu weet ik weer waarom ik VB stem
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Los daarvan, da's een toespraak over de Vlaamse verkiezingen. Wat hadde dan gewild?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik niet begrijp dat een BUBBel enkel de Vlaamse viseert. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 september 2004 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg toch he, een partij die zich bezighoud met het landsgedeelte waar haar kiezers wonen? Waar wacht u nog op om hen te vragen om het wat vaker over Papoea-Nieuw-Guinea te hebben?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar enfin, Distel, dat ze van België in plaats van Vlaanderen spreken. U weet toch dat het Vlaams Blok enorm van België houdt.............
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarom allicht ook dat de naam het Vlaams Blok is! ![]() ![]() Moet er een examen simpelheid afgelegd worden alvorens lid te kunnen worden van de BUBbels misschien? |
|
![]() |