![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij zowat elke verkiezing de laatste 20 jaar kwam er een grote regularisatie van illegalen. U weet wel "Zij die voor ons pensioen gaan werken".
Tot op heden heb ik hier nog niets over gehoord. Misschien heb ik de verkiezingscampagne niet goed gevolgd. Zouden ze weer gaan regulariseren? Er loopt daar nog ergens een grote groep Afghanen rond. En Roma! En volgens De Croo zijn 50plussers werkonwillig om de vele honderdduizende vacante arbeidsplaatsen in te nemen. Doen ze het of doen ze het niet!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() we zijn nog meer dan een maand van de verkiezing wie weet wat er allemaal nog uit de kast komt, niet wanhopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Onder andere :
http://www.knack.be/nieuws/belgie/re...mal-24173.html Voor degenen net zoals u die een heel slecht geheugen hebben. |
![]() |
![]() |