![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het al dat er iets gaande was daar bij Telenet.
Ik ben nog in het bezit van zo een DigiBox (self install, gekocht dus) Maar hier valt met de regelmaat van de klok de verbinding uit en ze beweren hoog bij laag dat het mijn modem is dat in de fout gaat maar ik geloof dat gewoon niet. Wat is er gaande ... Citaat:
Dus waarschijnlijk zal er wel weer iets uit de hoek komen voor mensen die willen opnemen (lees: nog meer betalen) Op zich is het misschien een goede zaak dat het DigiBox/Corder toestel 'verdwijnt' want dat stond daar uiteindelijk dag in dag uit 18W te snoepen. Slaapkamer heb ik een TV met CI+ kaartje, dat werkt prima. Andere TV ook maar eens voorzien van zo een CI+ module, ik neem toch nooit niets op en dan werkt dat naar behoren. p.s. In mijn geval hoeft het niet echt hem weg te doen want die kan HD aan de DigiBox, maar toch dat verbruik ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook teletenne (DVB-T2) is ondertussen opgedoekt
![]() Dat ze hun afval in blijde sfeer mogen behouden ![]() Mijn TV kan DVB-C ook aan , maar .... ik heb geen telenet ![]() DVB-T: VRT & Canvas & Ketnet , NED 1 2 3 & NL regionale omroep , maar ik kijk toch niet meer naar die zenders !! VRT Nieuws online of via BVN (satelliet) Gelukkig zit telenet nog niet op satelliet !!!! (DVB-S - DVB-S2 - DVB-S2X)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nog simpeler, geen kabel abo, geen gezeik met digiboxen, en ik moet me geen zorgen maken als er niks op TV is, want daar doe ik al lang niet meer aan mee.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet om dan ook ineens een nieuwe tv te kopen zodat je zeker nog een paar jaar mee kan met de nieuwste trends... Heb je ook al een nieuwe gsm? i5 of zoiets moet je nu hebben, dan ben je mss al klaar voor de volgende verandering van 4G of wat is het allemaal... ![]() Koop-koop-koop... Ik krijg stilletjesaan nen degou van al die gedwongen nieuwe aankopen (heb nog zo'n levensgevaarlijke atoombomachtige oude tv bak) Ondertussen zijn er gelukkig ( ![]() Vooruitgan m'n klokkenspel, 'k begin meer en meer goesting te krijgen om in Bokrijk te gaan wonen... ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad heel irritant. Ik huur zo'n digicorder. In het begin had ik die digibox aangekocht (250 euro) bij een turks manneke dat me verzekerde dat ik daarmee kon opnemen. jaja.
enfin, die heb ik meegegeven met de installateur van mijn nieuwe TV. Ik had hem beter aan mijn moeder gegeven want dat mens heeft geeneens NGC om naar te kijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zouden er bij mij nooit inkomen, zou ik de keuze hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat me tegenhoudt om Telenet buiten te stampen is dat Belgacom ongelofelijk maar waar nog slechter presteert.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() tv vlaanderen? of gewoon free to air tv, geen abo, geen extra kosten achteraf Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 april 2014 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.flysat.com/astra19.php http://www.lyngsat.com/tvchannels/nl/BVN-TV-Europa.html Of: http://www.filmon.com/channel/bvn-tv http://filmon.nl/index.php/mobile/video/65/bvn-tv/#
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Computers met XP hoef je niet noodzakelijk helemaal te vervangen, je kan ook gewoon je besturingssysteem upgraden. Kan al voor minder dan € 100. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen worden elke dag wat ouder en wijzer hé.
![]() Citaat:
Oh ja, nog maar eens 100 ballen... Per PC... ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Test aankoop reageerde dan weer 'gevat' ...
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben heel tevreden over mijn Telenet abo.
Maar ik heb dan ook voor een HD-kaske gekozen. Slim was dat. Van mij.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze het Basispakket van de 75 zenders openzet , (desnoods met 12€ per jaar meer te vragen (liever niet ![]() zodat deze op ALLE TV's met DVB-C te kijken zijn , want niet iedereen kan met de digibox overweg , of met zo'n CI+ , stel de kaart valt uit , of wat ook !! (bv: dement , of het niet kunnen snappen van deze techniek)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Gewoon terug overschakelen naar Belgacom! (ofzo)
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog veel slechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Ik weet er alles van ja
![]() Is beetje als kiezen tussen de pest en de cholera.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgacom is een misdadig bedrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|