![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voorspelling: een maand na de verkiezingen kan Di Rupo II starten met een symmetrische Vlaamse regering.
Zie: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...leiding_Vlareg |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Hoera
Met dank om ons jouw voorspelling te kennen te geven. Ik nodig jou uit om mee te doen aan volgende enquête: http://forum.politics.be/showthread.php?t=198222 Verbreekt België opnieuw wereldrecord regeringsformatie ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vind K.Peeters ook de meest geschikte persoon om de volgende vl.regering te leiden.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk je kan er niet onderuit: N-VA en CD&V zijn aan elkaar gebonden voor de rest van de eeuwigheid zolang ze beiden bestaan. Waar de ene gaat, gaat de andere mee. In essentie zijn het dan ook tweelingpartijen.
Tsjeven en nieuw-tsjeven zeg maar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Tsjeven moeten kapot, samen met hun accolieten van vld en spa
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou je wel doen zwijgen zodat je de hele clou op voorhand niet zou verraden! Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2014 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een natuurtalent ben je precies niet, maar mits enige oefening meen ik wel dat je later in het RVT succes gaat hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2014 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vereiste daarvoor is een Vlaamse regering aan de Belgische leiband, zoals elke "Vlaamse" regering uit het verleden trouwens, ook de huidige. Daarom zal na de volgende verkiezing het cordon voor de N-VA totaal zijn, want te sterk. En als er geen Vlaamse regering zonder de N-VA gevormd kan worden, dan komt er geen Vlaamse regering meer. En misschien ben je er wel echt van overtuigd dat Di Rupo II - de verlenging van het tot nu toe gevoerde beleid zonder ernstige herstructurering, de weg naar het succes is, maar ik denk het niet. Want wie eerlijk tegen zichzelf is, die ziet de tekens aan de wand, die ziet de voorbereidingen die Wallonie treft voor de splitsing van Belgie. Al wat er nu nog aan het gebeuren is zijn vertragingsgevechten om zolang mogelijk nog te profiteren van Vlaams geld. En dat is ondertussen, zoals iedereen weet die nog een beetje realiteitszin over heeft, op.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 april 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er bestond (bestaat?) nog een ander principe: de grootste partij neemt de leiding bij de vorming van een regering. En eigenlijk zou dat mogen gerespecteerd worden, vind ik, ook als de N-Va de grootste wordt, ook al ben ik een N-Va-hater... Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: