![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zijn de verkiezingsborden eigenlijk nog wel van deze tijd?
Ik vind eerlijk gezegd van niet. Ze vervuilen alleen maar het straatbeeld, kosten waarschijnlijk een hoop geld, het is niet milieuvriendelijk en ze maken de kiezer eigenlijk niet veel wijzer. Er zijn m.i. de dag van vandaag genoeg kanalen om u kenbaar te maken als kandidaat! |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, hoog tijd dat al die spuuglelijke smoelen uit het straatbeeld verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Al rondrijdend in de provincie Antwerpen zie ik:
- de meeste borden voor N-VA. - minder voor O-VLD. - nog minder voor CD&V. - GEEN voor SP-a.
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-de meeste borden voor NVA -geen énkel bord voor OVLD -nog redelijk veel borden voor CD&V en SPa, maar minder dan voor de opkomst van NVA -2 voor PVDA+ -1 voor VB Ik ben het ermee eens dat verkiezingsborden absoluut niet meer van deze tijd zijn: een foto en een slogan, hoe kan dat nu iemands stemgedrag sturen of veranderen? Edit: in de gemeente Kapellen daarentegen bulkt het van OVLD-borden. Hoewel NVA daar mee in het bestuur zit, zie je amper een NVA-affiche. Er zijn zelfs meer SPa-dan NVA-affiches in Kapellen. Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 mei 2014 om 09:50. |
|
![]() |