![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pastoor Peeters komt verkondigen dat NVA aan de macht chaos betekent.
'CD&V heeft de nodige ervaring'. 101% schulden van het BBP, werkloosheid op ongekende hoogtes, gezinnen die hun schoolfactuur niet meer kunnen betalen, een verkeersstroom waar men ofwel geflitst wordt ofwel stilstaat. Meer van datte ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Je kunt het natuurlijk ook als een bedreiging opvatten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is een bedreiging.
Een wanhoopsbedreiging. Zij die deze economische chaos veroorzaakten, gaan ons redden. ff snel de banken hervormen en klaar is kees. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hiermee verliest Peeters definitief mijn respect. Tot hiertoe waren zijn "aanvallen" op N-VA beperkt en bedekt.
Liesbeth, go for it ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Belachelijk van Peeters: Je zou denken dat hij niet weet hoe een regering in elkaar steekt; Of zou hij schrik hebben dat de Vlaamse regering enkel uit N-VA-ers zal bestaan??
Mijn gedacht hierover?? Die staatshervorming zal nog zoveel lijken uit de kast laten vallen, dat ze willen proberen om die kast dicht te houden. Je kan toch moeilijk geloven dat Peeters vindt dat met die hervorming zijn verwachte "meer macht aan de gewesten" is tot stand gekomen. Als iemand dan zo zijn kar keert om de partij goed te praten en om" verrassingen" te vermijden ,dan is die persoon in mijn ogen niet meer geloofwaardig. Nochtans vond ik hem vroeger een goede MP voor Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ach Peeters, hij heet de looks tot hij zijn mond open doet. Ik me niet inbeelden dat ik ooit voor zo'n saaie, dorre, uitgedroogde droogstoppel zou stemmen.
De paniek moet diep zitten bij de tjeven. Ze hadden gehoopt op een 20% maar de peilingen tonen anders. Het is maar te hopen dat die democraat de verkiezingsresultaten als een democraat respecteert en de grootste partij aan zet laat en niet boycot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeters geeft enkel de (anti-Vlaamse) wil van de CD&V = ACW weer.
Ik vind het eigenlijk bepaald verbazingwekkend dat er nu mensen zijn die daar van verschieten. Hebben jullie dan de laatste vijftien jaar met een grote papieren zak over jullie hoofd rondgelopen?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 april 2014 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste vrouwelijke, charmante vrouw MP !!! Ik hoop dat het realiteit wordt, uit het diepste van m'n hart ! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat geluk zijn we nu van die Unizo-vazal vanaf. CD&V...decennia aan de macht, het land in de verdoemenis gedraaid maar nu zou het veranderen.
GFYS Peeters |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze heeft evenveel charmes als Thatcher destijds.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u een van de meer redelijkere anti-NVAers was, maar ik heb me vergist. ![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 april 2014 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() vijf jaar Vlaamse regering N-VA/OVLD zal Peeters wel terug met zijn voetjes op de grond zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liesbeth for president !!! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 22 april 2014 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een ongeloofelijke debiele reacties van de tegenstanders en VB-slaafjes, zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |