![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.1868026
Als je zijn uitleg analyseert wil Koen Geens grondwetsartikel 195 voor herziening vatbaar verklaren op het einde van deze legislatuur. Dit zet de poort open voor het parlement van 2014-2019 om de grondwet te behandelen als een vodje papier. Het excuus dat Koen Geens hanteert is dat de komende legislatuur "de souplesse" dient te hebben om de grondwet aan te passen op eventuele vragen van Europa.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n onnozel, leep figuur minister, dat kan alleen maar in belgique.
De afgang in het Dexia-topmanager debat bewijst genoeg. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_akkoord_over
Voorlopig is er nog geen akkoord binnen de regering over de lijst van te herziene grondswetsartikels. Als je de VRT mag geloven zouden Open VLD, CD&V en Sp.a willen meestappen in het mogelijk maken gefoefel met artikel 195 voor de nakende legislatuur ? Qué ? Ik dacht dat Open VLD het "confederalisme" had afgezworen ? Paasmaandag zou de regering hier terug over onderhandelen. Dat ze de lijst van grondwetsartikels gewoon laat voor wat ze is; vijgen na Pasen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2014 om 15:39. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 19 april 2014 om 15:40. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.lesoir.be/525640/article/...ticles-reviser
Elio Di Rupo I zegt NEEN tegen mogelijk misbruik van artikel 195 tijdens de volgende legislatuur.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij keurt misbruik van artikel 195 goed ? Je bent al even hypocriet als Koen Geens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2014 om 22:47. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Vlaanderen daarmee onafhankelijk kan worden mag dat. Ze mogen de Grondvod ook gewoon buiten werking stellen. Wat hebben we aan een Grondvod die ongestraft door de francofonen met de voeten mag getreden worden?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke uitlatingen maken jou niet beter dan de "francofonen".
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pertinente vraag. Ik kan daar enkel voor mijzelf op antwoorden. Ik vind de francophone cultuur te veel chauvinistische navelstaarderij.
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze spelen dus geen tactische spelletjes.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De Vlamingen in de regering die nog tactische spelletjes spelen?
Ze spelen gewoonweg geen enkel spelletje meer, ze zijn uitgeteld en totaal buiten spel gezet. Ik vraag mij echt af waarom ze nog al die moeite doen om opnieuw verkozen te worden? Ze gaan allemaal voor een vorming van EDRII. En daar hebben ze niets, maar dan ook totaal niets meer te zeggen en zitten ze er voor spek en bonen bij. Waarom al hun inspanningen om Vlaanderen zo geketend te houden in la Belgique? In ieder geval is die oplossing voor Vlaanderen totaal katastrofaal want la Belgique heeft de totale afbouw van Vlaanderen in de stijgers gezet. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als puntje bij paaltje komt, zien zelfs de VLD'ers in dat niets meer werkt in den Belgique... ze durven het alleen niet zeggen |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Allemaal te veel schrik voor de lijken in de kast!! Kast, eerder een groot appartementsgebouw , vrees ik!!
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd de stelling verdedigd dat Vlaamse politiekers zich moeten spiegelen aan het gedrag van de Franstalige politiekers. Dan houdt België binnen de twee jaar op te bestaan. Propre Peuple d'Abord, keihard gespeeld langs beide kanten dus.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat jij ooit jouw doel bereikt, wil je dan een grondwet die met respect wordt behalend ? Of ben jij gewoon een anarchist.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |