![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt het. De N-VA doet niets anders dan schieten op de andere partijen, zelfs nu ze 's lands grootste partij zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() "Wij laten onze kinderen nooit in een eenheidsworst draaien"
Aldus de meest rabiate pro-EU partij in Vlaanderen.
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Raf;7115749]
![]() Ja Wouterke het leven kan hard zijn ,hé. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wouterke?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke partij valt elke partij aan. Dat is poltiek.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eenheidsworst, iets nieuws van Boma? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 april 2014 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, dat is duidelijk. Met de N-VA valt er niet te regeren. Bij hervormingen die over meerdere regeringsperioden heen gaan, breken ze opeens al hun beloften als het verkiezingen zijn. Hoe kan iemand die mensen nog ooit als regeringspartner vertrouwen?
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() ik denk eerder Beke, gezien de laatste peiling niet te goed was voor hem, voor Peeters ook trouwens, azoooo bleiten om toch voor hem te stemmen, kleinzielige vertoning trouwens!!
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Eenheidsworst werd vooral in Nederland een bekend product tijdens de Eerste Wereldoorlog: restjes minderwaardig vlees werden toen verwerkt in een worst (tegen een vaste prijs) want er mocht niets verloren gaan.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet alleen een teken van zwakte, het wijst er ook op dat ze niks anders meer te bieden hebben. Het toont ook heel duidelijk aan hoe ze reageren wanneer hun postjes en geldstromen dreigen drooggelegd te worden. Mensen zijn dit kotsbeu.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() O neen! Niet weer kotsen!
![]()